Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 1346 ggr
Hawknestgrove
0

Lilla Mee gör High 5 till er alla!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bild 1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

bild 2

Hawknestgrove
0

bild 3

Hawknestgrove
0

bild 4

Puma77
0

Lilla mae med sin underbara teckning. Min favvokatt som liten såg ju ut precis som henne.

//Pia

Hawknestgrove
0

bild5

Mison
0

haha, vilken gullunge

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Hawknestgrove
0

bild6

Hawknestgrove
0

bild7 och sista

kattassen
0

Jisses sicken liten bedårande varelse! Sötnöten!Skrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hawknestgrove
0

ja så sorgligt, att vi inte kan ta in henne. Alla tre dårar var som tokiga när de fick syn på henne.

catfoot
0

Verkligen en sötis, verkar njuta av livet i fulla drag…puss på nosen lilla Mee

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

huskatt08
0

Åh..så fin hon är Kyss ser ut att njuta av livet Skrattande

Hawknestgrove
0

ja vår lilla söta magasinflicka

Zingon
0

nämen åhh..vad fin hon är :D

Hawknestgrove
0

ja förra sommaren så var hon livrädd här med 3 livrädda kattungar. Då var hon inte vår katt. Var kattungarna tog vägen vet vi ine. Hon hade något privat gömsle i skogen. Sen kom hon här ensma i höstas och började bli lite tam mot mig. Så hon fick ppiller i falukorvsbit hela vintern och kastrerades i maj.

[LucyInTheSky]
0

Hon är jätte vacker. Riktig liten skönhet.

MaalinF
0

Vad fin hon är! Kan man se om det är några raser i henne, tänkte på maskningen(nyfiken bara). Jättefin!

monsi
0

Hon ser nöjd o lycklig ut lilla vackra Mee.

Hon trivs verkligen hos er Gunilla , fast in andra tre inte vill släppa in henne.

Tror de är avundsjuka för lilla Mee har en egen tjusig boning där hon får göra vad hon vill när hon villGlad

Alltid lika kul o se snyggingen på bild  så flera bilder tack!

Var glad jag har hundarna o en otäck väg annars hadde Mee ståt överst på min kattnapnings lista ha ha! Den listan med alla bäbisar o blå kisar som vi skulle kattnappa i sommar hi hi!

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

annebeate
0

Så vackerKyss

Alexej
0

Vilken vacker katt! Kan du inte omplacerar henne?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

alexej, får inte för husse…….Annars så hade jag gladeligen velat få henne till ett hem där hon kan gå in ,eller ännu hellre vara innekatt. För hon trivdes ju väldigt bra i husvagnen. MEn nu i vinter, när det blir kallt, så ska hon få tillbringa näterna där i allafall, men sån där värmedyna som man värmer upp i micron. Tyckte så synd om henne i vintras, visserligen hade hon kattkoja, men hon stod och meeeade på trappan och skakade av köld de dagar det var riktigt kallt.

Men visst kappnappa henne det får någon av er göra om ni vill! Problemet är ju, att hon bara går till mig…..och bara på speciella platser.Synd att husse alltid är hemma. I morgon ska han på långtur till Uddevalla med lastbilen på besiktning!

Ja visst måste det ligga Helig Birma i henne. Helt klart.   Och på magen, där hon blivit rakad, är hon precis som det ska vara för tillfället mörkare päls.

monsi
0

Gunilla var det en pik om att det är fritt fram att kattnappa i morgon?? Hi hi! Fixar håv så det är lungt, undrar hur stor skada hon kommer att göra på hundarna innan de kommer överänsObestämd

Kanske ska vänta till nästa gång husse ger sig iväg hi hi! Så man hinner spara till vet räknign.Skrattande

Klia henne på den lilla söta magen så länge från mig.Kyss

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

MaalinF
0

Tyckte väl att det syntes något. Nu spelar det så kalrt ingen roll, men jag var bara nyfiken. Hon är väldigt söt. (helt tokigt att alla söta underbara katter är flickor, jag försöker jämna ut det med pojkar just nu här hemma Skrattande )

Alexej
0

Jag har katter som också sover ute på vintern-frivilligt. Bara de har en skyddad plats. Det är nog minsta problemet. Men mina har varandra som sällskap och det tycker jag låter lite dumt med din katt. Ingen att sova ihop med och sällskapar:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Firinella
0

Vilken fin katt. Ser nöjd ut med tillvaron. Förstår att sambon inte vill omplacera henne…

Sidentass
0

Åhhh..hon är ju helt underbart fin den här missen, så gott att få se alla de charmiga bilderna:-)

Hawknestgrove
0

ja han börjar ju bli smått förälskad i henne. MEn jag hade för kissens skull egentligen velat att hon fick ett riktigt hem. Å andra sidan, så är hon duktig och håller rent från möss. Skulle jag ta in henne, så blev det med henne som de andra. Rastgården som enda utevistelse.

JA trist, hon är ensam  på magasinet. Hon kommer inte överens med grannens kastrerade hankatter Carl och Anton.