Cleopatras ungar har blivit stora...

visst är det underbart att se dem utvecklas för varje dag som går 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Ja, snart dax för nya hem till småttingarna och deras mamma. De är alla KKS katter.

Så söta små gullnosar! Kul att se dig igen Firinella (blev det en ny dator?)

Japp! Ny dator och nytt modem. Bilder på dina godingar har du det…

Sånna puss nosar o vilken gose mage.
Hoppas de får bra hem de små godis bitarna mums drägel slurp
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

#10 Titta efter en tråd som heter "Sådan far sådan son?". Jag har inte lärt mig länka än…

Klikka upp tråden ta pilen upp i rutan där du skriver vilken sida du vill titta på markera o höger klicka ska stå kopiera klika på det
Sen skriver du ex länk klikar på länken på samma rad som smailsarna är då ska det komma upp en ruta där det står infoga länk där klistrar du in den.
Hoppas detta kan hjälpa annars vet jag många som kan förklara bättre
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
hur har det gått för dessa fina kissar? Ny personal?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ny personal??? Inte en enda tingad, snyft… kanske för att de inte kommit ut på Kks sida ännu. Har skickat in bilder men folk är väl fortfarande på semester kan jag tro.

De har verkligen blivit stora, jämfört med vad jag såg senast! Mina tre från skåne tycker jag mest har blivit tjockare 

Tror att de faktisk var från samma kull. Den grå honan är idag lika stor som Cleos egna ungar medan den långhåriga honan och hanen är MYCKET större. Hanen är nästan lika stor som Cleo och han söker inte nytt hem förrän om två veckor. Blir en bamse…
Nä, det var två olika kullar. Mamman till de små fanns på gården, medan sköldpaddorna blivit dumpade där.

Jaha, inget som jag visste. Ok!
Jo det fanns en hona som också skulle fångas in, men sen fick anmälaren så brottom för att de skulle åka till Stockholm. Det är därför allting gick så fort. Jag fick reda på att kissarna skulle mellanlanda hos mig, knappt en timme innan de var här.

vilka gullnosar….*kär*…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
men….så mamman är kvar på gården?:( alldeles ensam? Äger någon henne?