Rastgården äntligen klar (bildbomb)
Min idé om en rastgård till kissarna visade sig vara mycket bra för kissarna men ett tungt projekt för husse. Beundrar hans tålamod då jag valde den bästa platsen för kissarna men den sämsta ur byggsynpunkt. Marken är avsläntad framför altanen och långt ifrån jämn. Jag ville att katterna skulle ha anslutning till den och själva bestämma om de vill ha sällskap eller inte.
Här kommer några bilder först har kissarna salladslunch på innätade altanen i väntan på rastgården
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Tjusigt! 
Helt underbart
Så fint och så underbart för dina katter.
jättetoppen ju! Så snyggt! Hihi, fast du kommr väl antagligen se fenomenet nu, som jag har. Öppet ut till rastgården hela dagen,men var är idiotkatterna? Jo, INNE!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Åh, så fin
. Duktig husse
. Får så småningom se om husse här är lika duktig, men det tror jag.
Aww vad fint! Ser jätte mysigt ut!
Helt otroligt fint emjon!!!
vad duktig han är gubben din!! 
Ett paradis för kissekatter!!!!!
Applåder för husse :)

jättefin, byggde min ut ifrån altanen jag med, klart man vill ha öppet, kissarna kan välja o jag får in lufft, har samma nät som du men du har finare tak, jag har hönsnät,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Vilken snygg rastgård, förstår att kissarna kommer att älska att vara där. Inbjudande faktiskt, kan tänka mig att bo där med dina kissar jag :)
Kram och hälsa hussen att det är snyggt

Vilket paradis för dina katter! Det ser helt fantastiskt ut! (Ängla, Blixten och My hälsar att de är avis på dina missar!) 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jätte snyggt! Hoppas husse får något riktigt gott o en halvdags vila efter det jobbet
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
supersnyggt,men en kommentar tillbilden i inlägg 5.
lägg genomskinligt plasttak på så blir det super superbra!
Jag har två rastgårdar en med plasttak en med nät Den med plasttaket blir olidligt varmt för katterna att visstas i när solen skiner. Visst är det snyggt med ett plasttak och praktiskt när det är regnväder men då vill inte mina katter vara ute ändå.
Tack alla för era fina ord och jag har berättat för husse vilket fint beröm han fått för allt sitt slit och det blev han glad för.
I första inlägget där kissarna träffas vid krukan med gräs är de ute på den större innätade altanen och på den har vi plasttak över. Håller med om att det blir varmt där när det är riktigt soligt och av den anledningen ville vi göra rastgården lite mera luftig. Vi ville också få in solen och det blir en del av dagen sedan skuggas det av träd.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

kanonfint!…*avis*…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Så fint din gubbe har gjort till katterna emjon.
Så skulle jag också vilja ha vid vår stuga vid altanen så behövde mina inte gå i koppel.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Så vackert det blev, katterna måste ha tyckt om det också, så fint…
Missade den här fina bildtråden. Går det inte att rulla in plasten från altanen? Och ut igen med snöre?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men vilken fin anläggning ni har byggt. Det var minsann inga dåliga grejjer!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Å det var ett fint bygge! Jag funderade just på altanen där uppe men då förstår jag att den redan var nätad (#24).
Det blir alltid något visst för katterna när de får spatsera i gräset på egen tass. Här får vi hålla oss till kopplena då trädgården är på tok för liten att näta in. Då blir det nät över hela, vilket nog inte uppskattas av grannarna.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus