Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 755 ggr
maggan47
0

ny här på forumet, bettancedergren

Hej. Jag heter Elisabet Cedergren. Jag är ny här. Jag och min man var och köpte två hittekatter på kattpensionatet Solgläntan i Vallentuna en hona och en hane på ett och ett halvt år. Dom hette Pyret och Markoolio men vi har döpt om dom till Flisan och Marko. Flisan är lite reserverad av sej. Hon vill gärna komma fram själv när hon vill gosa. Hon vill också ha mycket uppmärksamhet. Hon följer efter oss vart vi än går. Marko är väldigt social av sej. Han kommer och man får också gå fram till honom och gosa. Han vill också ha väldig mycke uppmärksamhet. När man sitter och gosar med Flisan så kommer han fram och visar att han också finns där och vill gosa och tvärtom. Dom är 2 helt underbara katter.

PS Jag har ingen lek/kläterställning eller några leksaker alls till dom så om det finns någon vänlig själ som har en lek/klätterställning eller några leksaker till övers så tar jag tacksammt emot det. Min adress finns på min sida

har kopierat detta, då bettan inte visste hur man starta en diskussion, utan bara hur man logga in, och har skrivit detta på sin sida, ännu en medlem av släkten, Solweigs dotter, och alltså min, Essuts systerdotterFlört

Maggan47

Hawknestgrove
0

HAha Då puttar vi!

Kolla på annonssidorna typ bortskankes.se och blocket, där kan man hitta billiga klätterställningar också! Eller annonsera själv på gratissajterna! Plus att vi kollar här! Har någon nånställning till övers?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MariannE11
0

välkommen Elisabet… kul med nya medlemmar!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Inge-elsie
0

Jag har antagligen en klätterställning över tror jag. Sarah tycker att jag skall köpe en större till katterna. Skruttan får inte plats i korgen längre. Hon har rumpan utanför. Den är inte gjord för tjocka katter. Puckot använder den inte. Leksaker finns oxå tror jag.

TereseE
0

Jag hade en klätterställning över tidigare, men den har flyttat till min syster med sambo som adopterat en hittekatt från Samvetet.

Vad mer behöver bettancedergren och var bor hon?

BettanCedergren
0

Hej. Det är jag Bettan som skriver. Jag bor i Märsta.

MariannE11
0

hej hej…..du får kika runt lite… du lär dej snabbt tror jag…. bara inte kissarna hjälper dej….

slåss själv med min ipod o undrar vad som händer…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

maggan47
0

Inge-Elsi är ännu en syster, där kan vi hämta själva, puttar upp

Maggan47 på jobbet, (var annars)Skrikandes

essut50
0

Grattis till katterna Bettan..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

BettanCedergren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack. Dom är hur gosiga som helst nu. Bifogar en bild på dom.

catfoot
0

Vilka sötisar du har i ditt hem…Välkommen till en jättestor skara kattvänner…Kika runt lite, tror du känner dig hemma ganska snart..Kram Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

TereseE
0

#9 Jättefina, jag är så svag för svart/vita huskatter! Glad

solweig
0

snart är väl hela släkten medlemmar här.  det är mina systrar essut, maggan, inge elsie, mina döttrar zenitha, bettan. mitt barnbarn therese 87, bettans katter är supersöta.

Hawknestgrove
0

haha, hur mår zenitha och Bamse?

solweig
0

bamse mår jättebra. har sett han i dag. tycker han tjockare, zenitha borde banta honom lite.

Hawknestgrove
0

hoho! Ok, jag har langat ut tre katter… Två är tjockisar! Bara lille Oliver som ännu är slank!

essut50
0

Svar/vita är jätte lik Pontus ju..Kyss

Ni har verkligen söta katter.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

BettanCedergren
0

#16 Tack. Den svart/vita är Marko och den sköldpaddafärgade är Flisan. Det är Carolins katt och Peter ville ha Marko.

Leffe
0

Välkommen hit och häftigt fina katter