Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1215 ggr
Crisse-13
0

Forts. 12 katter utanför Hässleholm

Jag gör en fortsättning eftersom den andra tråden är för lång och hjälp behövs fortfarande med 3 vuxna honor varav en är dräktig . Så läget är akut eftersom mannen flyttar om 1vecka och kan inte ta katterna med sig.

Förra tråden

Här

Crisse-13
0

Den här mannen skickade ett SMS till mig idag så jag ringde upp honom. Nu skall han flytta om 1 vecka men har huset kvar till slutet av månaden.

Han bad om hjälp med dom katter han inte kan ta med sig vid flytten och då är det 2 men helst 3 honor varav den ena är dräktig trots att han har fått P-piller skickade till sig.

Han är beredd att betala en slant till den eller dom som kan hjälpa honom med katterna som egentligen inte är hans egna utan som har kommit från närliggande gårdar men som han har matat. Han är nu rädd för att han får lämna dom här katterna kvar när han flyttar och hoppas på att dom går hem där dom bor men samtidigt befarar han att katterna blir skjutna när han flyttar.

Han hoppas på hjälp ifrån någon riktig djurvän och att det skall ordna sig innan han flyttar.

essut50
0

Hoppas nån kan ta hand om katterna..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Puttar upp!!!!!! Det här är ju en hederväd människa, som vill betala för sig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Debattia
0

Finns någon runt Hässleholm som kan ställa upp och åtminstonde bli stödhem tills det ordnar sig för kattjejerna????

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Josefa
0

De här katterna finns inte i Hässleholm, utan utanför Röstånga.

Crisse-13
0

Putt

Crisse-13
0

En putt för dessa katter.

Vargtassen
0

Puttar för den dräktiga honanGlad

Crisse-13
0

OBS: dessa katterna är tama.

Josefa
0

Någon som vet hur det har gått för dessa katter?

Crisse-13
0

Katterna finns fortfarande kvar men han har flyttat och där skall visst vara någon som matar dom om inte det är han själv. Vad jag vet så skall den ena vara dräktig eller kanske redan fått sina ungar, jag vet inte. Han hittade nya hem till 2 av sina hundar så nu har han 1 hund och 2 katter i sin lägenhet. Annonsen på katterna finns kvar på Blocket.