Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 1467 ggr
Simson
0

OT - Atos hos fotografen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgon tisdag skall Atos förevigas hos en riktig fotograf!! Äntligen!

En fotograf nere i stan har ett majerbjudande om "gratis" fotografering och man betalar bara bilden. En vanlig deal när det gäller djur.

Jag som inte fönstershoppar då jag inte är nere på stan något (förutom på apoteket och hälsokosten) har naturligtvis missat detta.

I morgon kl 11 är det dags. Får se hur det går…

Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Tjusig!

Simson
0

Motljus…

Puma77
0

Åh spännande. Det hade jag velat haft med mina men det hade nog bara funkat med Thindra i så fall.

//Pia

mymlanbus
0

Så härligt att få kissen fotograferade hos fotograf :)

catfoot
0

Va, kul med fotografbilder på din vackre Atos…..Skulle aldrig fungera med kattligan här, …

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
0

Vet inte själv om det funkar. Det blir vi varse i morgon. =)

Smågrabbarna har jag studiofoton på men det är sedan de var "barn".

Indigo Blue 5 månader…

Hela I-kullen…

Simson
0

Julian…

Hela J-ligan…

Gullimat
0

Vilka ögonTungan ute

Mari
0

Otroliga biler! Hoppas du kan lägga ut de som blir imorgon, vore kul att se.

Jag kan ju tipsa om att jag har en studio i Ljusne (utanför Söderhamn) så om någon vill ha bild på sin kisse eller annat djur så tar även jag bara betalt för bilden man köper Glad Sorry för  lite smygreklam Skäms

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Puma77
0

Ha ha lilla Julle. Han är ine så söt och oskyldig som han kan se ut minsann *fniss*

//Pia

catfoot
0

Reklam är inte så tokigt..Stirrup..Hur ska man annars få fram sitt budskap..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
0

Härligt med tips, Stirrup! (det heter tips inte smygreklam Flört) Det hade varit roligare att komma till någon man "känner" o vet är bra med djur.

Det här kortet är till dig Puma:
Min allra vackraste lataste Julian…

Min absoluta favoritbild! Glad

monsi
0

Vilka katter o härliga bilder.

År det du som har tagit de på vuxen kise?

De tyckte jag var väldigt bra.

Men det är alltid kul att låta proffs ta bilder på ens småGlad

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Simson
0

Korten på Vuxna kille (Atos) har jag tagit. Med min gamla helmanuella kamera OM1. Älskar den kameran och fotograferade massor förut. Har köpt digitalkamera men den passar mig inte alls. Långsam slö och dåliga inställningsmöjligheter. Borde nog ha en proffsigare för att orka bry mig.

Kan säga att fotografresan var en pärs. Inte nog med att bussarna inte gick visade det sig. Taxi hade inga bilar heller så det slutade med att jag fick gå ner på stan för att öht hinna. Med feber i kroppen och fel dag i månaden (Förlorar enormt med blod den dagen) vinglade jag mig ner med Atos sjungande i ryggan.

Väl framme var han minst av allt intresserad av att sitta still och posera. Han kände av min irritation över transportproblemet.

Vi var två vuxna som ålade runt på golvet och försökte få Atos att stanna kvar på samma ställe mer än en mikrosekund. Gick inte bra! Han var SÅ blockerad.

Det blev trots allt några bra foton till slut. Jippie!!!

Tror jag skall fundera en gång till med att försöka få ett brödrakort hos fotografen. Tror inte jag orkar med två huliganer i vild kareta runt i en studio?! PUUUST!!

Såvida inte CatFoot följer med o hjälper till eller att vi åker till Stirrup????

Bilder kommer bara jag får några…

..vi stannade en kort stund vid Dyngpölen och filosiferade…

Sidentass
0

Men bilderna är ju helt fantastiska!! Jag trodde dom var tagna av proffsfotograf…dit skulle jag vilja åka med min kattliga:-)

Mari
0

Ni är väldigt välkomna ner till mig Flört Dock kan jag inte utlova att det blir lika proffsigt som hos en proffsfotograf men jag gör alltid mitt bästa

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

karins
0

Så söta bilder! Kyss

Jenna-Gun
0

Vilka underbara foton.