Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: djurskyddsfrågor
Läst 697 ggr
Alexej
0

Djurens Rätts bedömning inför EU-valet !

Djurens Rätt har skickat ut en enkät till de 15 översta kandidaterna på följande partiers listor (förutom till Fi, där bara fem kandidater finns).

Kandidaternas svar har granskats av Djurens Rätt utifrån hur djurvänliga de är. Ideologi, engagemang, erfarenhet och villighet att driva djurpolitiska frågor har beaktats.

Läs deras svar här!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gullimat
0

Det är bra, du har koll på mycket, och kan informera här på sajten till oss, som inte följer alla instanser så noga.

Alexej
0

Puttar upp för de som fortfarande inte vet vad de ska välja på.

EU-valet är viktiga just för djurens skull!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Missesmatte
0

Så bra,det stämde helt med min uppfattning och vem jag ska rösta på.

emee
0

Vill tillägga att det står om F!:s syn på djurrätt här: http://www.feministisktinitiativ.se/for_en_feministisk_politik.php#i3

annebeate
0

När det gäller EU-valet tycker jag man skall se vad kandidaten och vederbörandes parti har för inställning i olika frågor och därefter bestämma sig.

martdat
0

ut ur eu säger jag bara,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Men ibland är samarbete bättre. Vi måste hjälpa till att påverka tex djurtransporter. Hästar från Sverige transporteras tex till Italien för slakten är billigare och sämre där.

martdat
0

#7 absolut, men samarbete är en sak och det eu pysslar med är en annan, de vill tex bestämma nu hur många buskar vi får ha runt våra åkrar tex, helsjukt,,,, överförmynderi,,,, blääää

men det är bra att djurensrätt tar upp en viktig fråga,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

Men många bönder i Sverige överlevar pga EU-stödet.