OT Jag har sysslat med annat
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/428712
katterna och jag har bott på landet i flera år och nu har sonen som bodde i lägenheten också flyttat.
Det är sonen som har lagt golvet, när han hade tid.Det tog bara några månader. Men det tog ännu längre tid för mig att slipa och måla väggarna, jag börja tro att det aldrig skulle bli klart. Någon talang som målare har jag inte, men står man på håll och tittar så duger det.Det var förresten sonen som tyckte att lägenheten behövde renoveras, sen flyttade han och hade inte så mycket tid med renoveringen .
Det är synd att man inte kan flytta lägenheten till landet men vi trivs bättre på landet. Det kändes nästan som jag bodde på landet när jag flyttade till lägenheten, man gick genom skogen(inte särskilt stor och det fanns cykelväg men ändå, jag såg stjärnorna).Nu har det byggts mycket i området och det är inte mycket kvar av skogen.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Åh vilken snygg lägenhet..Förstår att du har haft det jobbigt med att fixa den..
Hoppas du får den såld ganska fort för den är ju så fin..
Skönt att du och katterna har det bra på landet.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Oj vilken luftig och fin lägenhet, den borde inte bli svårsåld, synd att den inte var här där jag bor då hade jag nog klippt till direkt!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Det är tur att vi är kvar på landet för det har dykt upp gäster här i området.Jag tror att det är de katter som rymde från mig för 5 år sen. En tant som bodde 1 km från mig matade hittekatter och hon flyttade in på hemmet på senhösten.
Jag frågade henne ett tag efter katterna hade rymt men då hade hon inte sett till några nya katter. Men först hörde jag att det var en hittekatt som gick hos henne och sen att hon matade hittekatter så jag har trott att katterna letade sig dit så småningom. Mina rymlingar är skygga och kommer från en koloni.Katterna hos tanten gick in och åt i hallen men de blev rädda om hon stängde dörren så hon hade öppet tills dom hade ätit färdigt och gick ut igen. Mina rymlingar är kastrerade och ID-märkta och de har fått mat och det finns lador i närheten som de har kunnat krypa in i.
Nu försöker jag övertyga Samvetet om att det är mina fd jourkissar som har kommit tillbaks. Ordföranden kände inte till dessa katter men det finns fortfarande några iSamvetet som var med från början och vet om att det rymde några katter här och ID-märkningen ska väl finnas i ett register. Men Samvetet var nystartat då och bl.a togs en kattkoloni in så det kan ha blivit lite hullerom buller med registreringen.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.