Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1042 ggr
Puma77
0

Nominera månadens medlem april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Månadens medlem april

Sedan ett halvår tillbaka har vi börjat utse Månadens Medlem här på Hittekatter iFokus.

Alla medlemmar på Hittekatter kan nominera en eller flera personer som har utmärkt sig med hittekattsarbete. Du kan maila ditt namnförslag antigen till Alexej, Puma77 eller Lena. Det går också bra att nominera öppet här i tråden. För att göra det lite opartiskt kommer vi Medarbetare sedan att rösta fram vem av de nominerade som ska bli Månadens medlem.

Månadens medlem kommer att få denna fina magnet som jag, Puma 77 har gjort:

Plus några myntamöss att leka med….:)

Alla som ni anser har gjort något "utöver" kan nomineras till Månadens medlem, stora som små gärningar! Skriv gärna varför du tycker att den nominerade person ska bli Månadens medlem.

Som det är nu så vet jag INGEN som avstår att bli nominerad längre förutom vår Sajtvärd Lena.

Tidigare vinnare har varit Crisse, Naquita, Kusten, hawknestgrove, Järngänget med Kattassen, Gronstedt, Stefan E och kusten och nu senast Bumbis

//Pia

Jenna-Gun
0

Mymlabus

destiny
0
snickan
0

mymlanbus

emjon
0

Denna månad går min röst till Mymlanbus som är en underbart go person med ett varmt hjärta för utsatta kissarKyss. Hon har visat en beundransvärd envishet för att försöka få in alla katterna hos Tess. Dessutom ställt upp med pengar så kissande kunde bli kastrerade ID-märkta och vaccineradeGlad.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lena
0

Håller med er i era nomineringar! Mymlanbus jobbar även för att få igång ett nätverk i Östergötland för arbetet med hemlösa katter. En nog så viktig och hedervärd uppgift!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Ansluter mig! Mymlanbus!! Tungan ute

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

mymlanbus
0

Skäms men men… va? Förvånad men nu gråter jag, va snälla ni är

catfoot
0

Mymlanbus, helt klart..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

chigak
0

mymlanbus

Kusten
0

Mymlanbus Kyss

Marga
0

Jag jag försökte ju med Mymlanbus redan i mars (fast Bumbis var en väldigt värdig vinnare) så självklart säger även jag Mymlanbus!Glad

kattmatten
0

Jag är lite motvals och vill nominera en alldeles ny "katthjälpare".

Nämligen praxis, som hoppade in och tog hand om lilla Mimmi/Dimdim från hamnen när hon så väl behövde hjälp.
Mimmis problem är långt ifrån över, men praxis gör ett jättebra jobb med en rädd katt som inte alla hade tagit sig an; med tanke på Mimmis alla sjukdomar.

Varför måste månadens medlem alltid vara nån som varit med länge? Lite uppmuntran till en ny person tyckre jag kan vara på sin plats likaväl

Debattia
0

Tycker  alla som hjälper katter ska ta åt sig och alltid känna sig som månadens medlem!!!

Men Mymlanbus får min röst denna månad.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Crisse-13
0

Självklart Mymlanbus.

maggan47
0

Mymlanbus får min röst också denna månadKyss

kram Maggan47

Bumbis
0