Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 474 ggr
Soulway
0

KKS:s Solrosbonad och Välkommenskylt

SkrattandeIdag har jag mottagit en mycket vacker, välbearbetad bonad med solrosor i mitten och glada katter runt om. Jättefin! Sedan kom en Välkommenskylt i trä. En grå katt som hälsar besökare. De är så fina så det lär trolitvis bli julklappar till Husse och Matte själva!!!

Nu väntar vi bara på 3 möss och 3 silverrosetter så kan Tomten komma sedan! Skorstenen är också sotad, bör kanske tilläggas!Flört

Soulway

Faxlin
0

Har du bilder på dem?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Soulway
0

strax!

Soulway

Soulway
0

Visst har jag det, Åsa! Här:

Skrattande

Soulway

Morgan10
0

Soulway, roligt att du tyckte om Bonaden (samt välkommenskylten antar jag). Jag har mailat denna länken till Lisbeth som tillverkat den så hon själv får läsa vad du tyckte om den (samt får reda på hittekatter.ifokus).

Gällande mössen samt Silverbanden kom de iväg i måndags med B-post så du bör ha dem imorgon eller början av nästa vecka. PM:a mig ditt ordernummer så ska jag kolla så det inte hamnar "mellan stolarna" för säkerhets skull, går snabbare så än att jag ska gå igenom de antal hundratals ordrarna.

Morgan/KKS

Faxlin
0

Välkommen skylten var ju sååå otroligt söt. Den bara måste man älska. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Soulway
0

Vi tar det lugnt Morgan och väntar till efter morgondagens post. Ingen Fara. Vi har annan mat, tills vidare…(Än mössen.)Flört.

Soulway

Sidentass
0

Men åhhh..så fina saker!! Skulle vilja ha såväl  välkomstskylt som den vackra bonaden!!

Morgan10
0

#7 Finns fortfarande några väkommenskyltar kvar i shopen *vissel*

Gällande bonad får vi se, Lisbeth kanske gör någon mer sedermera Flört

Morgan/KKS

Lena
0

Jättefina grejjer Soulway!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Soulway
0

…och idag kom mössen! Så här tycker Bosse:

Soulway

lailas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag fick också mina möss idag, succen va given till och med kajsa lekte hon som alldrig brytt sig

Jenna-Gun
0

Jag fick min dörrskylt  idag. den var helt fantastisk.

Den ska jag spara tills vi bytt ytterdörr :)

Jenna

Lena
0

Mycket fina saker som finns på KKS som sagt! Och mössen det är grejjor det. #11 Bra betyg när även icke leklystna för tillbka leklusten!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Morgan10
0

Kan meddela att det nu finns fler välkomstskyltar samt bokstöd uppdaterade.

Bland annat skulle ännu fler olika välkomstskyltar med annan bakgrundsfärg sedan tidigare varit uppdaterade men hinns nog inte med förrän senare, dock finns jättesnygg gul med svart katt uppdaterad, dock just nu bara i 2 ex så är man intresserad får man nog skynda sig Flört

Morgan/KKS