En hälsning från norr
Hej på er alla!
Här kommer en mycket försenad men glad hälsning ifrån Föreningen Kattakuten i Norrbotten! Vi har inte glömt er och ert fantastiska engagemang även i våra katters kalla tassar som trampar i den myckna snön just nu. Det är länge sen jag var in på den här sidan och ser att den förändrats lite, men många namn är fortfarande bekanta. En extra vink till er! Föreningen har vuxit till sig enormt det senaste året och vi har hjälpt väldigt många katter. Vi har nytt utseende på hemsidan och många fler förändringar är på gång. I morgon kväll är det årsmöte och det ska bli roligt! Det är så många trevliga, underbara medlemmar som kommer och stämningen är god. Här framöver kommer det att starta en blogg kopplad till hemsidan och det känns väldigt spännande att se hur det går. Jag tänkte att jag eller Cammo kunde skriva ett lite längre inlägg om det är någon som är mer nyfiken. Ville bara kika in och säga hej. Det känns onekligen lite som att komma hem att logga in här…
Varma hälsningar,
Helen/Evangeline
Ps) Om jag lagt det här brevet på ett knasigt ställe så flytta det gärna!
Härligt höra det går bra för er. Lycka till på mötet !!! Berätta lite då och då hur det går.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Hej! Som med alla andra i vår "bransch" så varierar det ju oerhört. Just nu har vi tre nästan nyfödda ungar, årets första, i föreningen. Tripp, Trapp och Trull. Två cremisar och en blå. Förskräckligt söta!
Jättekul att få lite rapport från er i Norr! Glädjande att höra föreningen vuxit till sig. Ni behövs ju så förjordat väl för de frusna kattassarna uppe i kalla Norrland. Ser fram emot fortsatta rapporter.
iFokus har uppdaterats och fått lite nya funktionern. Hittekatter iFokus växer till sig och vi är snart 2000 medlemmar.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jättekul att du och Cammo finns kvar!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men oj så kul att höra från er.
Skam till säges så har jag varit urusel medlem som inte är in och skriver hos er mer än jag gjort :(.
Får försöka bättra mej.
Kram o fortsatt lycka till med er förening.
Hej och tack alla för era hälsningar! Blir glad i hjärtat att se att så många "gamla" finns kvar!
Jenna, du är så välkommen att skriva! Just nu kommer vi att stänga ner forumet från torsdag och några dagar efteråt. Vi ska göra om en del saker och lite nyheter dyker upp!
Cammo har påbörjat en "Minnessida" för de katter som vandrat över bron..de får en egen stjärna i himlen. Den finns på hemsidan för er som vill kika.

Så kul att höra från er i Norr. Har faktiskt saknat er.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Hej Anebit! *vinkar* Ser att jag ska knata in på en av "dina" sajter…Days of our lives!
Vi har haft lite hektiskt med diverse saker i vår kära förening men sakta går det framåt för oss. Vi har en underbar länsveterinär som hjälper oss, polisen har börjat förstå att vi inte är så dumma att ha. Det är väl bara vissa djurskyddsinsp som inte är så förtjusta i oss…De får så mycket att göra! Hi hi..

Vad roligt att se dej här hos oss igen! O det verkar också som att det fungerar riktigt bra i er norra förening nu..härligt! Så gott att höra om alla missar ni räddar..vet ju sen tidigare hur mycket jobb ni lägger ner på dom som behöver er - missarna…
Hej Tassen! Just i kväll har vi årsmöte men jag sitter hemma med världens magont. Blä. De har säkert jättegott fika också!

#10 Usch så trist..hoppas du kryar på dej snart!
Gott fika..låter himla trevligt det:-)