Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 765 ggr
Elega
0

Jag önskar att jag bodde i Skåne

Nu flyttar jag och sambon isär. Tråkigt men samtidigt roligt, för nu får jag äntligen bli jourfamilj åt så många katter jag vill!

Jag önskar att jag bodde i Skåne och kunde hjälpa KKS med att vara jourfamilj. Ni är verkligen det bästa katthemmet! Nu får jag nöja med med Djurens vänner här i Jönköping, jag gillar inte alls dem lika mycket, men jag kommer ju fortfarande att få hjälpa katter!

Varma kramar och lycka till i vår och sommar med alla mammor och bebbar!

siberlina
0

du kan  väl skaffa dig en  lägenhet  i skåne , så  gör  du  något du verkligen  vill, du kanske  behöver det  nu  när  du har  sepparerat

Elega
0

Ja man kan ju alltid drömma. Med jobb och studier är det omöjligt för mig just nu. Men en dag bor jag nog där, Skåne har alltid varit min favoritplats i Sverige. Har spenderat mest tid i Helsingborg och Malmö, underbara städer med underbara människor

tuska
0

Elega… Skaffa dej en STOR lägenhet med många rum, där det får plats med många dräktiga katter här i vår.Cool

Det är allatider att vara inneboende hos katterSkrattande Det är jag och trivs som fisken i vattnet.

Alexej
0

Det ska också finnas fördelar när man bor själv! Cool

Du kan göra som du vill:)

Hur ser det ut med DV Jonköping? Kommer de att klara sig - ekonomiskt?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
0

Jag skulle oxå vilja flytta till Skåne

kattassen
0

Men kks kanske behöver stödhem även i Jönköping?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

chigak
0

Jag bor i Habo(ca2mil från JKPG) och är stödhem åt KKS. Det fungerar hur bra som helst så att du bor i Jönköping är inget hinder för dig att vara stödhem åt dem.

Elega
0

Ja, om dem behöver mig så är det klart att jag ställer upp! Men det är ju långt att åka och jag har varken bil eller körkort

chigak
0

Transport brukar ju kunna ordnas på något vis. Om du vill bli stödhem åt KKS så gå in på deras hemsida och fyll i en anmälan om att bli stödhem. Då tar ju de kontakt med dig så kan ni diskutera kring det.

Elega
0

Absolut, det ska jag göra!

essut50
0

KKS har oxå stödhem i Stockholm, tänker på Zenitha..

Så hör med Emma här på forumet..

Transport brukar ordna sig alltid.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Lena
0

Jag har varit stödhem åt KKS och bor i Dalsland, så avståndet är inget problem. Som andra redan har skrivit brukar det alltid ordna sig med transport. Jättebra att du kan vara jourhem!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kusten
0

Så trevligt att läsa i denna tråd :) Fler jourhem behövs ju så väl.

Tänker genast på någon av hamnhonorna som så väl behöver ett hem.

Elega
0

Nu har jag skickat in min intresseanmälan =)

chigak
0

Hur har det gått, har du fått kontakt med någon på kks?

Ska du vara stödhem?

Debattia
0

Ni är så välkomna till Skåne !!! Förstår inte varför ni tvekar !!!

Här finns både möllor och rullebör ! Pengar har dom i lomman.Flört

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Gullimat
0

Debattia

Du är riktigt rolig

Debattia
0

Cool

Debattia

Den skygga kattens hemsida!