Jag önskar att jag bodde i Skåne
Nu flyttar jag och sambon isär. Tråkigt men samtidigt roligt, för nu får jag äntligen bli jourfamilj åt så många katter jag vill!
Jag önskar att jag bodde i Skåne och kunde hjälpa KKS med att vara jourfamilj. Ni är verkligen det bästa katthemmet! Nu får jag nöja med med Djurens vänner här i Jönköping, jag gillar inte alls dem lika mycket, men jag kommer ju fortfarande att få hjälpa katter!
Varma kramar och lycka till i vår och sommar med alla mammor och bebbar!

du kan väl skaffa dig en lägenhet i skåne , så gör du något du verkligen vill, du kanske behöver det nu när du har sepparerat

Ja man kan ju alltid drömma. Med jobb och studier är det omöjligt för mig just nu. Men en dag bor jag nog där, Skåne har alltid varit min favoritplats i Sverige. Har spenderat mest tid i Helsingborg och Malmö, underbara städer med underbara människor
Elega… Skaffa dej en STOR lägenhet med många rum, där det får plats med många dräktiga katter här i vår.
Det är allatider att vara inneboende hos katter
Det är jag och trivs som fisken i vattnet.
Det ska också finnas fördelar när man bor själv! 
Du kan göra som du vill:)
Hur ser det ut med DV Jonköping? Kommer de att klara sig - ekonomiskt?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag skulle oxå vilja flytta till Skåne

Men kks kanske behöver stödhem även i Jönköping?
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Jag bor i Habo(ca2mil från JKPG) och är stödhem åt KKS. Det fungerar hur bra som helst så att du bor i Jönköping är inget hinder för dig att vara stödhem åt dem.

Ja, om dem behöver mig så är det klart att jag ställer upp! Men det är ju långt att åka och jag har varken bil eller körkort
Transport brukar ju kunna ordnas på något vis. Om du vill bli stödhem åt KKS så gå in på deras hemsida och fyll i en anmälan om att bli stödhem. Då tar ju de kontakt med dig så kan ni diskutera kring det.

Absolut, det ska jag göra!
KKS har oxå stödhem i Stockholm, tänker på Zenitha..
Så hör med Emma här på forumet..
Transport brukar ordna sig alltid.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Jag har varit stödhem åt KKS och bor i Dalsland, så avståndet är inget problem. Som andra redan har skrivit brukar det alltid ordna sig med transport. Jättebra att du kan vara jourhem!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Så trevligt att läsa i denna tråd :) Fler jourhem behövs ju så väl.
Tänker genast på någon av hamnhonorna som så väl behöver ett hem.

Nu har jag skickat in min intresseanmälan =)
Hur har det gått, har du fått kontakt med någon på kks?
Ska du vara stödhem?
Ni är så välkomna till Skåne !!! Förstår inte varför ni tvekar !!!
Här finns både möllor och rullebör ! Pengar har dom i lomman.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Debattia
Du är riktigt rolig

Debattia
Den skygga kattens hemsida!