Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 940 ggr
majvi
0

vildkatter avlivas i Uppsala

http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=77-AV_ID=881866,00.html?Akommentar=1

http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=77-AV_ID=881865,00.html?from=read_more

Det kanske är så som det står att de är i dåligt skick nu men OM kolonin hade tagits omhand för flera år sen hade läget varit annat.Som vanligt har det funnits för lite resurser för att hjälpa katterna och det här blir konsekvenserna.

Skriv gärna kommentarer i artiklarna, det finns flera i Uppsala med omnejd som behöver veta att man ska kastrera katten och UNT kan få veta att det inte är fråga om vildkatter

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

huskatt08
0

GråterSkrikandes Om man vet om problemet så varför inte ta tag i det tidigare istället för att köra huvet i sanden med allt vad det innebär för alla dessa katter….vilket lidande.

Så blir det  dags att "rensa upp" och snygga till!!!!Skrikandes

Hawknestgrove
0

Ja som vi säger här i Norra Bohuslän… Dags att pissa kväll, när natten är gången…….Skrikandes

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Debattia
0

Har tyvärr inga ord för tillfället ,fruktansvärt!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

catfoot
0

Jag blir bara…Tyst….Gråter…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Jenna-Gun
0

grrrrrrrrr

majvi
0

Min mamma har också läst tidningen. Hon har tolkat artiklarna på ett annat sätt än mig."Skygga katter ska man inte ha inne, det är bättre för dom att avlivas. Det är bäst att du gör dig av med dina katter också.det står ju i tidningen."

Mamma är gammal, men det finns säkert andra som också har tolkat det så att alla förvildade katter ska skjutas.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Debattia
0

Hur dumma får människor vara ? Hur kan man bara skriva något så urbota dumt och sen alla som bara tar till sig och tror på allt som skrivs och sägs i TV ??Skrikandes

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

brutt
0

Gud så hemskt människan gör mot djurenSkrikandes