Projekt bygga innätad balkong..
Steg 1.
Har hämtat bilen hos mor och far nu.. Jag tycker det ska bli jätte kul att få pyssla ute på balkongen! Känns lite som julafton. 
Sitter nu och väntar på Rasmus som slutar jobbet nu vid halv 4. Sen ska vi köra ner till brädgården och hämta hem lite "pinnar" och "vinkelsaker".. Nät har vi, check! Balkong hänger kvar, check.. Bara Rasmus som ska dyka upp.
Laddar just nu batterierna till kameran! Ska dokumentera minsta lilla detalj och sedan visa er hur fint det blev.
Kram!!
Spännande att få ta del av resultatet sedan! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det ska bli kul att följa ert arbete - katter älskar ju att ha sin egen balkong där de kan sitta och spana… Lycka till med byggandet! 
Åh så spännande. Är så avis på er som har balkong.
//Pia
Blir nog bra det där.
Kul för katterna.
Jag hoppas det oxå.. Ska bli så kul att se dem när dom får gå ut där.. =)
Ni verkar vara hårdbevakade
…de kollar så det blir som dom vill ha de.
Spännande att följa. För att minska "pressen" för er ska jag be mina föräldrar att noga bevaka tråden :)) De ska näta in sin balkong så att Murre-Lina kan gå ut där vid behov.
blir nog bra när det blir klart.
Naaaaa, så sött…. Är dt inte en av mina bautisar som är med deär+ OCh som sagt, toppen Lucy! Du vet vad som väntar, när jag fått sett slutresultatet! PLus en extra rådis, för det är ju lite taskigt att de bara har en……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Japp, det är råttan dom fick av dig =) Den är väl lekt.. Lite sliten i kanterna men det ger den charm..
Hoppas vi får allt klart tills i morgon XD Ska bli sååå spännande att se hur de reagerar de små kattorna.

Vad kul! Jag skulle oxå vilja ha en balkong jag kan näta in och ha katter på. Då skulle man kunna göra som Crisse och ha katt där.
Dina katter kommer älska dig ännu mer efter att de fått sin balkong! ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Jag lovade att häfta fast lite nät med häftpistolen idag.. men jag fattar inte hur man byter stift.. =/ Dööhh.. dumförklarad då det gäller verktyg.. Så Rasmus får väl gära det oxå när han kommer hem
HAha Lucy! Om du kollar bak i änden på häftpistolen, så brukar man skifta stift där. MAn trycker in en liten pidutt och så kommer det ut en pinne med en fjäder, liksom….Sen fyller man på bakifrån.
Det finns inget som går och öppna bak på den.. =/ Uscha.. Det är säkert jätte enkelt.. 
Ja du får väl kolla, när Sambon kommer hem och skiftar…..

Det är säkert som Gunilla säger, tryck in så ploppar det ut!
Så är det på min i alla fall. Det ser inte ut att gå att öppna men som sagt, tryck in först.
Min syster kom, tryckte och plopp.. =/ Ja ja, man kan inte vara bäst på allt XD
HAha, det var ungefär som jag sa då?
Har räknat på vad allt har kostat.. Blev allt som allt 620kr.

Hehe, ser ut som att de är nöjda. Och så farligt dyrt var det ju inte heller, om man tänker på vilken glädje det är för katterna.
Vad fin melvin är med den svarta svansen o fläcken i pannan! :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Ja han är cool med sin svarta svans lille Melvin.. Vi hoppas på solsken i morgon så vi kan leka på balkongen =)
Nu måste jag bara hitta på något till inredning där ute.
Jättefint och billigt.
Så då har säkert fler råd att näta sina balkonger till sommaren.
Alla katter på forumet vill ha en sådan nu, bums.

Så många timmar som katterna kommer att vara på balkongen framöver är det ett billigt nöje.
Mina bus har rastgård och dom älskar den.
Ja det kommer bli underbart i sommar när dom kan följa med ut och fika på balkongen.. Och att vädra går mycket lättare!
Är jätte glad! Och en jätte suprise till idag.. hi hi jag fick ett badkar! XD Har saknat badkar såååå mycket. Och idag fick jag äntligen ett. Vaktmästarna hade ett dom kunde sätta in. Super duper glad!

Du skulle köpt en lott idag. 
Ha ha, jag skulle nog gjort det.. =)
Ruu har inte vaknat än =) Har petat på honom och fått ett morrn kurr.. XD Men det är inte dags att gå upp än.. Får fota honom senare. =)
vilka mysiga bilder och va fint det blev,hälsa killen att han gjort ett toppenjobb
lyckliga kissarna verkar vara.
(vilket påminner mig om att jag måste köpa en kamera)
Supermysig:)
Bra med en duktig kille!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Japp, mycket bra med en händig pojkvän =) Han är murare/golvläggare så han kan lite av det mesta..
Små pojkarna lever just nu rövare.. Solens strålar och frisk luft har gjort dem höga tror jag.. De flyger runt i lägenheten som små monster..
Ruu han ligger på sin hylla i sin korg och bara tittar på..
Lucy, vänta du bara, fågelstekar blir det nog ändå. det blir fåglar, som förirrrar sig in och smaks säger det… Det gör et hos mig….. JAhapp, då får du PM:A mig så jag får infria mitt löfte!
Så fint det blev och en innätad balkong är guld värt för er alla. Det är så underbart när balkondören kan stå öppen och kissarna får sina syrekickar.
Grattis till badkaret också
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Så jättefint det blev för kissarna med balkong och frisk luft. Fantastiskt söta kissar du har Lucy, alla tre. Det är så roligt att du skriver om dom i olika trådar och lägger ut så fina bilder.
Det är verkligen roligt också att se hur gott katterna har det hos er och att Ruu har anpassat sig så bra och trivs så gott. Han har fått ett gott liv.
Ja i fredags så åkte det två rådisar till Ruu och gänget. Mitt löfte? jo, det var så här, att jag ville gätna sponsra med en slant när innätningen var klar. MEn Lucy ville inte det, hon ville hellre ha en rådis till. Så jag skickade två, så katterna får ha var sin!
Då ska Ruu och jag kolla posten i morgon.. =)