Bilder =) Ruu och pojkarna Gull
Så underbara bilder. Dina katter är verkligen fina
Åh, sån söt bild, den sista! Den ska jag ta och maila till knut! HAn som hittade Ruuuuu
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vilka underbara bilder…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#8 det är en ganska ovanlig syn att just Ruu och Melvin kelar =) Melvin är så störig så Ruu brukar inte vilja.. Men Ruu och Nemo gosar ofta..

Ååå vilka härliga kort! Ruu ser så mysig ut! Vad han friserar på sista bilden! Puss på dig!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Härliga foton.
Tack för titten
Du får ju lägga in fler om du vill (ler)
Vilka trevlig bilder på görgoa katter! Det syns att de trivs som fisken i vattnet! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Imorgon är det dags för kastrering.. Huu.. Är nojjig.
ingen fara. det går bra.

Så söta kisar.
Fat jag undrar om fiskarna gillar dem hi hi!!!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Jättefina katter, kul att du uppdaterar så ofta! 
Ja jag är ju så glad att få se lille Pus-Rune-Ruuu
Han charmade skolbarn idag lilla Ruu.. XD Han höll på att snurra fast dom med kopplet.. Han strök sig runt deras ben. Han är en väldigt glad och positiv kisse. =)
Åh så glad jag blir…..Den lille stackaren, som strök omkring på Daftö Camping och fick sparkar och slag……
Han verkar helt glömt bort det.. Go och snäll är han. Hade Rasmus syster son här som är 2 år.. Han är en riktig liten vilde.. XD söt som socker men vild som en tornado..
Han skulle i allafall klappa och gosa med stora kisse. Jag var lite rädd där för jag viste inte hur Ruu skulle reagera på om lill-killen blev för hårdhänt. Men Ruu var så snäll.. När det blev för mycket så bara skuttade han upp på sin klättervägg och så var det bra med det.
KAn tala om för dig, att han ÄLSKAR fåglar, små alltså, att äta……..
Då ska vi inte skaffa undulater XD
Ja, han smorde kråset hos farbrorn vid dukat bord…. fågelbord
.
Nu är pojkarna hos vet.Satu.. Huuu, är så tyst här inget liv och rörelse. Ruu han sover och brukar inte vakna förens runt 13.00.. Han är en latmask.. Han är ingen äta frukost med dig katt inte. Brukar peta lite på honom när jag vaknar och fråga om han lever =) Men han bara kurrar och sover vidare.
Jättefina missar har du
undrar…finns de någon fisk i akvariet…kvar 
Visst blir det tomt o konstigt när de inte finns runt omkring en, man saknar dem direkt.
Det går säkert jättebra hos vetten och sen tycker de att det är skönt att vara hemma igen.
Fiskarna lever ganska farligt här i detta hus XD Men ingen fisk har strykt med än..
HEhe Lucy, den vilda naturens hårda lagar….. Det är tufft!
En stackars svärdbärar hane har hamnat igolvet då Melvin tog sig en simtur men han överlevde..

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Både Melvin och fisken då så klart XD
Nu är dom äntligen hemma mina gull! =) Lite små griniga och trötta.. Ja och utsvultna då förstås.. Men allt hade gått bra. Så nu är dom klara, kastrerade och id-märkta och Nemo har fått sitt öga kollat på.. Kanon.
Kalaset gick på 940kr för bägge två.. Inte livsfarligt tyckte jag.
#33 nej det va billigt.