Eulaila, undrar hur det går?
Undrar så hur det är med Eulalia?
Ella, som hon heter idag..Har det bra..Pratade med henns husse i Lördags..Han sa att han såg inte mycket av henne, men hon åt å gick duktigt på lådan..Hon å de andra katterna håller sams, inge fräs, allt förflyter lugnt i Ellas hem….Vi har kontakt ca: 1 gång i veckan…Ella har fått en husse med mängder av tålamod inför denna lilla rädda kisse…
Kram catfoot

Tänkte också på Ella i morse…tänk så underbart att hon fått ett så bra o fint hem!
Men så bra att Ella har det bra, lilla gumman
jag längtar efter att få se kort på henne
Skönt för lilla Ella !
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Skönt att höra att lilla flickan har det bra !
Det är verkligen glädjande att höra hur bra lilla Ella fått det.
Så bra att hon hamnade just där, hos en person med det gyllene tålamodet och förståelsen.

Håller med de anda. Superbra att hon fått ett sånt fint hem. :)
Ja denna historia lär jag aldrig glömma
en riktig solskens historia

Tänk, vilken tur hon hadde lilla Ella

Hon hade tur att få komma till det för henne perfekta hemmet! Hoppas också på att få se bilder på hela familjen!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Härligt att höra att det går bra. Väntar på bilder.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja inga nyheter ä ju goda nyheter!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#14..Ja, det är ju så..Det brukar inte vara så många nyheter under den första tiden med skyggisar, dom vill leva lite dold från omvärlden..
Men jag ska ändå ringa till veckan för att höra hur det är med min vackra kisse Eulalia=Ella..
Hon blev en speciell å kär katt under tiden vi sökte hem till henne, så jag månar om hennes mående, å hoppas att hon så småningom kommer att lita på sin nya husse..
Har nyss pratat med Ella husse…Ella lever sitt liv under ett bord, husse ser inte så mycket av tjejen..Vilket inte var väntat heller, det kommer att ta tid med denna lilla skygga kisse..
Han hade knäppt lite kort, skulle se om det var nått han kunde visa upp eller om dom var totalt misslyckade …

Puttar
Härlig läsning.

Underbart att höra lite om Ella!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
ja roligt å höra om Ella 

#16 Vilken undebar husse Ella har som ger henne den tid hon behöver…hon kommer med all säkerhet att komma igen, när hon tycker tiden är mogen..
Ja hon kommer nog med tiden!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#16, vid ser fram emot bilder, bra eller inte spelar ingen roll.
Vilken tur att hon fick en husse som är så förstående! 
Kul att läsa det går bra.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Under ett bord är bra mycket bättre än under en säng… Det går framåt för Ella-stumpan!