Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 1636 ggr
KristinIngvall
0

Två kattflickor söker TILLFÄLLIGT hem!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pågrund av plötslig flytt (inte frivillig) från Jönköping till Göteborg så behöver vi nu hitta ett tillfälligt hem till våra underbara kattflickor!!
Vi är för nuvarnde inneboende och personen vi bor hos tål ej katter så det är brådskande!

Vi kommer att betala för mat och sand till dem och göra det under hela tiden.
Vi kommer att göra allt för att få jobb så snabbt vi kan och så fort vi har fått tag på en ny lägenhet så hämtar vi katterna igen!

När vi hämtar dem så får du självklart en summa pengar som tack för hjälpen!

De är ca 8 månader, systrar, väldigt keliga, söta och självklart lite busiga men väldigt snälla.

Ej utekatter!!! Utan de måste vara innekatter!

Ni kan nå oss på våra mailadresser: krizze_bizze@hotmail.com
victor.shinigami@gmail.com

Vi bor i Partille i Göteborg
MVH/ Kristin & Victor

Alexej
0

Hoppas ni får snabbt hjälp. Har du annonserad också på Katter.nu och på Blocket?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

martdat
0

Vad jobbigt för er, hoppas ni hittar nån som kan hjälpa, kan va bra att veta om de är kastrerade , vacinerade och försäkrade,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Marga
0

Hoppas det ordnar sig!

Lilacbower
0

Putt

Ensam - men stark!

chigak
0

Puttar

Fagddu
0

putt

huskatt08
0

Undrar fortfarande samma som #2# ??

Ankie
0

Hur går det?

KristinIngvall
0

Ursäkta att jag dröjde med svaret.

TYvärr är de inte vaccinerade, försäkrade eller kasterade.

Vi hade tänkt att göra det men i samma veva förlorade vi båda två våra jobb.

Men dem är helt underbara katter!

Våra små änglar

Jag är helt förtvivlad, vi måste hitta ett hem så fort som möjligt, men det är mycket svårare än vad jag trodde!

martdat
0

#9 att jag frågade var inte för att fara med pekpinnar jag har heller inte mina försäkrade utan tar smällen när den kommer, Att jag frågade var för jag själv var långvarig kattvakt till en katt som kom via polisen till mig, dock kände jag husse men inte dessto mindre kunde jag inte få kontakt med honom, När jag fick hem katten Okastrerad så var hon höggravid,,, efter ett tag insåg jag att hon måsste gått över tiden,,, han hadde ingen försäkring och jag kan inte ligga ute med tusentalskronor på en katt som jag kanske inte kan få ijen pengarna,(jag e fattig, inte snålCool)  nu löste det sig med att jag fick hjälp av en erfaren uppfödare jag snokade upp och ungen kom tack och lov ut men det kunde gått galet,,, nu är ju era två flickor så är de inne kan de ju inte va gravida.

så jag sa till mig själv att ska jag nånsin göra om detta så ska katten va försäkrad så jag vet jag kan gå till vetten med dem om det är nått, var kattvakt i julas och kollade noga upp försökringsnr så det inte skulle bli problem,

så så tänker jag,,,,

hoppas verkligen du hittar nån som hjälper er, både med kattvakt, jobb och lägenhet,

Jättebra att ni står för sand och mat, håller tummarna,

har ni kollat kattvaktslistan på katter.nu/forum  ?

KristinIngvall
0

Okej, jag förstår.

Vilken tur att det löste sig med den katten :-)

Tack, jag letar för fullt så jag hoppas att jag hittar någon snart.

Nej, det har jag inte kollar men jag ska göra det på direkten!! :-D

Tack för tipset!

Sidentass
0

åhhh…lycka till..hoppas verkligen att det ordnar sig för er o kissarna..skulle inte kunnat låta bli att nappa på ditt meddelande om jag inte hade haft katter..men nu har jag så många som sju stycken..så där ganska så kattfullt här;-)

puttar upp tråden o håller tassarna!

martdat
0

puttar för katter, jobb, lägenhet i göteborg. man vet aldrig, kanske sitter nån göteborgare här med hela paketet, kanske inte, men ,man kan väll hoppas,,

KristinIngvall
0

Tack för allt stöd!! :-)

Jag har hittat en tjej som eventuellt kan hjälpa till!

Ankie
0

åh så bra Glad

anebit
0

Va bra att du hittat en tjej som kan ställa upp.

Hoppas att ni snart får jobb och lägenhet så att ni kan ta hem era katter igen.  Håller tummarna.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

KristinIngvall
0

Det är inte säkert ännu, men förhoppningsvis! :-)

Tack! Det är hemskt när sånt här händer.. men det är tur att det finns människor som fortfarande bryr sig om varandra i den här världen.

Tack igen för allt stöd!

huskatt08
0

Då håller vi tummarna för att det löser sig för katterna och sjävklart för er oxå med jobb o bostad.

Engla
0

Vi håller alla tummar och tassar vi har för att du hittar ett tillfälligt hem till dem. Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

KristinIngvall
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon kunde inte.

Jag blir väldigt förvånad över att jag inte kan hitta en enda som är villig att ställa upp..

Inte ens när personen blir betald

martdat
0

Har kks kontaktats? om inte annars så gör det.

tyvärr är det väll så att folk här har mer katter redan än de egentligen vill ha, det handlar inte om att ingen vill hjälpa. men vi kan alltid hoppas på att det kikar in en ny medlem som inte har så fullt, Du kanske kan höra med nått pansionat om du kan få en kraftig rabatt? man vet inte det är väll inte högsäsång precis på semesterresor så det kanske kan gå.

Annons på Blocket, Härt med släkt och vänner?

Hoppas att det löser sig för er,

chigak
0

putt

martdat
0

putt, har kks kontaktsts? de kan ju lägga ut en anons i allafall på sin hemsida,

mymlanbus
0

puttar

Fagddu
0

*puttar*