Total tystnad i 3 nätter i rad nu..
*knack, knack, knack.. ta iträ*
Ruu har varit helt tyst i tre nätter nu. =) Mammas tjockis börjar få pluspoäng!
Och här om dagen hittade jag honom sovandes på vårt hemma byggda klätterträd. Dit har han aldrig klättrat förut. Rasmus har satt upp honom någon gång för att visa att han får vara där.. Men inget intresse..
Jag tror att Ruu äntligen känner sig helt hemma nu. Han vet att här får han stanna.
Gulle! Puss på nosen…….. Hm… kan det vara så, att det är gôrskoj med mattor?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ha ha, ja jag tror det.. Mattor är roliga! XD
Sen har jag funderat lite på fodret oxå.. Har bytt nu och har haft det någon vecka.. De äter nu mera RC indoor. Han kan ju fått lite väl mycket energi av kitten maten.
Och lilla gnälliga tanten fick träffa Ruu i trapp uppgången härom dagen.. Ruu charmade henne totalt XD

Men vilka roliga nyheter! O du ska se att det kommer att göra susen att tanten o Ruu fick träffas:-) Då ska du se att det nog blir slutgnällt i fortsättnngen!
Åh bara solsken då!

Hur gick det med Feliwayen? Kan det ha gjort någon nytta. Iofs det var ju bara en spray och ganska lite kvar i flaskan så han har nog börjat anpassa sig lite bättre
Skönt.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Härligt att killen börjar förstå att det är hans hem och att han inte behöver flytta nå mer.
Lycka till i fortsättningen, du verkar vara en bra matte.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Super!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#5 Jo, jag har sprayat lite och det kan oxå ha hjälpt till =)Små kissarna var väldigt facinerade av sprayen XD Dom gick efter mig och luktade på allt jag sprejat
Lucy, ta och googla du kanske kan hitta en begagnad sån man stoppar i elurtaget?
Ska göra detta =)
hitttade inga, men annonsera själv på gratissidorna! typ Eniro, anonsdirekt, gnetagalten osv…
Kom på häromdagen att min bästiz mamma köpte en sådan man sätter i elutaget.. Men hon tyckte inte det funkade alls. Pratade med henne i går.. Sååå =) Jag fick den.. Ska få den i morgon när hon kör förbi.. Måste väl endå ha något till? köper man refilpåsar/flaskor och sätter fast i den eller hur funkar det?

Jag köpte en refillflaska hos veterinären. Finns dock på apoteket har jag för mig. Apoteket kan du ju ringa dygnet runt så det är enkelt att fråga. 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
okidoki.. =) Tack
Va käckt! JA du köper insatser på apoteket.
Japp, hon viste inte om hon slängt den eller ej så hon fick leta lite.. Men hon hittade den så jag och kissarna fick den.
Sicken lyckost du är!Kolla länken, så ser du vad den kostar. själva refillen kostar 210 kr
Jag kollade länken.. att hon tänkte slänga den.. =/ Mycket pengar!!
Ja du hade tydligen supertur. Köp en Trisslott i morgon.
Ha ha.. blir isåfall en tia-lott.. Pank och fågelfri XD
Fast jag ska till arbetsförmedlingen i morgon så jag kan behöva turen.. Dom är tjuriga och jobbiga där =/
Ja lycka till. Hoppas du få¨r något eller t ips om i alla fall!
Är inte så optimistisk att få jobb.. =/ Men men, jag får inkomst i mars iallafall.. deras bidrag.. Sommarjobb måste ju finnas tycker jag!