XD Melvin! Jag skojade ju bara...
tänk, en lille kisssen, som gick i somras och blev slagen och ivägjagad på Daftö Camping… Det kan man inte tro nu!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
HAha, Såna där påsar måste vara hur kul som helst!
Ruu pojken har sånt underbart psyke.. Han är helt fantastisk. Fast han är fortfarande vansinigt rädd för mammas hund Bella.. Men hon är lika rädd för honom.
XD Ja, Melvin tyckte påsen var en perfekt plats för en tuplur.. Sötiz!
Ibland tror jag att mina vänner och familj tror jag är galen på riktigt som jagar mina katter med kameran.. =/ Men dom är ju sååååå söta ju!
Mina barn kommer inte få det lätt heller.. XD
Underbara bilder… Som sgt, jag tor att Knut i Oslo kommer att bli jätteglad åt att höra hur lille kissen mår!
Ska skicka iväg ett mail till honom i morgon tänkte jag.. Ska snart i säng nu, har varit en lååång jobbig dag.
Ja ta det lugnt du!
Puhh.. ska åka bort i helgen och funderar på att ta med katterna.. Men jag vet inte hur dom skulle reagera. Dom är välkomna dit vi ska och dom kommer få vara i hela deras lägenhet. Men som sagt.. Är det bra för dom att flyttas på? Jag vill inte ha dem ensama hela helgen.
Ruphus tror jag inte tar det så hårt, den stackarn har flyttats en massa.. Och vi är ju med honom.. Hoppas inte små pojkarna blir upprörda..

Vad mycket fina bilder på kissarna du har fått. Verkar som Ruphus har kommit till himmelen. Och han får säkert visst plats i hängkojan, om han verkligen vill. De brukar kunna ta sig in var som helst de små liven. :)
nä, mitt råd är att låta dem var hemma. mycket bättre ur rymningshänseende. Se till, att de inte kan ställa till med för mycket härverk bara, så har de det mycket bättre hemma i sin vanliga miljö. Särskilt Ruphus. Han har haft det hattigt så det räcker.
Okej, ska se om någon kan titta till dem.. Behöver ju rena kattlådor osv.

Lilla Ru! Vad han har det härligt nu! Är han verkligen värd!
Så du har inredningshjälp?!
Vad fint det blir!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, det räcker faktiskt om du har nån som går dit en gång… Åker du idag och är tillbaka på söndag, så går det ju jättebra…… Om nån kommer dit i morgon och kollar lådor och vattenskålar. Mycket bättre, än att du tar med dig katerna och de riskerar att smita ut på främmande mark…. Huuuuu! Tänk, om De smiter!!!!!
Ja det är sant.. Jag hade dött på fläcken om mina gull skulle smita.. *panik bara av att tänka på det*
Men pratade med syster, hon ville komma hemifrån så hon kunde bo där tyckte hon. vilket passar perfekt! Hon tycker om katterna och dom gillar henne.

#19 Vilken perfekt lösning! Hälsa syster så gott!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Vilken praktisk syster. Hon ville säkert egentligen inte alls komma hemifrån, hon ville bara hem till dina keldjur. ;)
Hi hi, joo det kanske.. Fast hon har ju egna små sötizar hemma.. XD
Hoppas det gått bra. Ja, jag säger, i sanningens namn, även om det gubevars inte är lagenligt, så skulle vi mot all förmodan vara borta från fredag kväll till söndag kväll, inte 17 tar jag nån kattvakt. HAr ingen jag litar på till fullo. Då reder de sig bättre själva, med rikligt med vatten och två kisslådor och rejält med mat.
Å andra sidan, så kan vi inte vara borta så länge, i alla fall inte på vinterna. Då blir det för kallt i huset. Jag vet de gånger vi varit borta på nyårsafton och kommit hem dagen efter, ingen höjdare, 8 grader varmt inomhus och så trött och bakis på det……
Nä, inget kul. Så då åker an helt enkelt ingenstans.