Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 511 ggr
[sofia-85]
0

Titta vad som kom hit idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom familjen ifrån mellerud. Mamma Missan med en dotter från en tidigare kull, Mojna sedan de tre små Melvina, Meja och Meliz

Kul att de två största nog är gravida. Jag blir så trött. Missan ska nog ha när som helst. Det glömde han ju förstås berätta innan. Men lika tur dom kom hit dom skulle skjutas…

Här kan ni se babybulan

[sofia-85]
0

Den äldsta Mojna ( döpte efter en kisse kusten tog in )

[sofia-85]
0

Meja

Söt som socker

[sofia-85]
0

Melvina lite räddare än de andra men tar sig nog snart

[sofia-85]
0

Och sedan lilla Meliz

Puma77
0

Men herregud, jag vil ha hela bunten.

//Pia

destiny
0

Dom är underbara hela bunten. Kyss Inte minst Missan som är lik min vackra kloka Isa. Ser ut som att Missan också har gröna ögon.

Simson
0

Underbara missar! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

snickan
0

Oj så söta allihopa

emjon
0

Vilka små praliner och så underbart att du kunde ta hand om dem.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Lena
0

Vilka fina kissar! Söta som socker är de både mamman och barnen! Vad bra att det har ordnat sig med transporten för dessa kissar och att de nu är räddade. Typiskt att de ska vara dräktiga igen honkatterna.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Kusten
0

Oh så fina. Roligt att den ena heter Mojna! Stora Mojna hälsar att hon känner sig hedrad :) Och ja.. jag säger som Lena - vad typiskt att de är dräktiga igen.

Eloge till dig för att du tagit hand om dem Sofia!

karins
0

Såna sötingarKyss

Engla
0

Ååå, vilka ögongodisar!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

lilo-nova
0

Så underbara katter!

[sofia-85]
0

Pissarna tackar :)

Lena
0

Hade vi inte varit fullt hus hade jag paxat för mamma katt. Hon ser så himla go ut den kissen. Är svag för kattmammor som haft en tuff start. Men jag hoppas någon annan kan ge henne permanent hem sedan. Ovanlig teckning hon har.

Tack för att du hjälper dessa och så många andra katter Sofia!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Men du milde..vilka söta o vackra katter! Du är då en sann klippa för behövande missar..

Fagddu
0

Det ver ju jättesöta små nosisar. Synd att hon är dräktig igen… men som sagt bra att de fick komma. Du kommer nog ha massa kel av lycka. :)

[sofia-85]
0

Tack alla för era snälla ord.. Missan är verkligen en klippa Lena känns hemskt att hon behöver föda igen men det har ju gått såpass långt.. Hoppas ni inte tycker det är fel av mig att låta henne få dom. Hon är så otroligt lugn och snäll. Tänk att de ville skjuta dessa underbara katter helt otroligt

Fagddu
0

När de har gått en viss tid så brukar väl inte veterinären abortera fostren ändå?

[sofia-85]
0

Nej men det är så svårt att se… och det är olika veterinärer… Eftersom hon redan har ungar så e ju tuttarna ganska stora redan, magen e stor men man vet ju inte,