Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 397 ggr
Ankie
0

ot, många tycker att sidan är krånglig

Jag har sett på sks många ggr att folk tycker att det är svårt att hitta här på hittekatter rent generellt, de vet inte vart de ska skriva och rent allmänt verkar det som en del tycker att sidan är krånglig. Jag har läst det nån annanstans med.

Har man varit här ett tag så blir man ju liksom hemmablind och ser inte sådant. Jag vet inte men tycker att det kan vara värt att notera

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Sant man blir hemmablind. Jag började först här och skulle sen gå även till SKS men erkänner jag tyckte deras sida var rörig….så man är ju vanemänniska

Lena
0

iFokus har ett lite annorlunda upplägg på sina sajter vilket gör att det kan kännas lite ovant när man är helt ny. Vi här på Hittekatter iFokus kan inte själva välja hur det ska se ut, det är en färdig layout som alla iFokus sajter följer.

Det enda råd jag kan ge besökarna är att de ger det lite tid. Efter ett tag kommer man på hur det hela fungerar. Det går även fint att fråga om det är något som verkar knepigt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

Ja man får ge det lite tid, tog en eeevighet för mig när jag kom hit innan jag fattde allt, för att inte tala om när sighten byggdes om,,, oj oj oj , ville inte gå in här alls ett tag efter det , fattade nada,,,,har inte fått grepp om allt ännu heller, hittar inte ens mina egna trådar fasst jag vet säkert vad de heter,,,,, så jag får nog hålla med om att det är rörigt, men väl värt mödan när man fattat,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.