Jippi!!!Äntligen färdig Undersköterska!!!
Efter mer än ett års slit så är jag nu färdigutbildad undersköterska och det med mest VG:n i ryggsäcken.
Jag kan lova att jag är världens lyckligaste och jag visste inte att man kunde vara såhär lycklig.
Jiiiipppiii!!!
Kramar från Linda
Grattis! :)
Tack snälla…*ler*
Supergrattis!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
=)

Grattis! Alltid skönt att avsluta en utbildning. :)

Härligt!! Stora gratulationer!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Första ggn jag läste till undersköterska så blev jag gravid efter det första året och jag valde familjen före. Nu bestämde jag mig att ge det en chans och det lönade sig. Jag har arbetat hårt för det här och nu är jag så glad att jag gjorde det. Mitt liv börjar nu med arbete och allt.
Barnen har alltid varit mitt allt och är men att få känna sig nyttig utanför mammarollen är bra för själen. Att få känna sig självständig och bidragande i familjen. Jag kan nu betala allt jag behöver och jag kan köpa mig själv ett par jeans för mina egna pengar.
Lönen är saftigt bra med=)
Hihihihi!
Grattis Linda! 

Skönt med en utbildning!
Grattis till din undersköterskeexamen! Det är en bra utbildning att ha inom ett yrke som det alltid kommer att finnas jobb inom. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Bra gjort att börja om igen och fullfölja och då med småbarn dessutom. Hoppas att du nu får tag på bra jobb som du kommer att trivas med.
Jag har fått jobb på sjukhuset=)
Kram!

#12 Grattis! Vad skönt att avsluta och ha jobb. :)
Mm det kan jag lova. Jag har ju i princip aldrig haft en egen inkomst förr så det är toppen. Men första månadslönen får jag inte denna månad så jag ska plugga upp några ämnen under tiden när jag inte jobbar. Så att jag samtidigt blir behörig till SSK utbildningen och får ett bidrag av csn. Jag förlorar inget på det…=)

Många bra saker på en gång. Smart multi-tasking. :D
Hahahaha den var bra=) Du fick mig att skratta iaf!
Kram
Tack!

Vad duktig du är!
Massor med grattis till din utbildning och ditt nya jobb:-)