Upphittad kattunge i Partille!!!

Hallojsan!
Det var minsann en go liten skrutta! Hm, borde väl rimligen finnas någon ägare till henne kan man tycka hon ser ut att vara i hyfsat skick eller? Utmed Lexbyvägen har jag sett många kissar och de lever verkligen farligt när de förmodligen bor i radhusen och får för sig att korsa över vägen och hugaligen även järnvägen har jag sett ibland.
Jag som bor i närområdet lovar att hålla koll på annonser som kan dyka upp. Är hon saknad kommer det säkert upp lappar i området.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

åhhh vilken fin liten tös!! Har någon slags förkärlek för just de färgerna..tycker det är knepigt att ägarna inte gått ut med efterlysningar..missen borde ju vara saknad i och med att hon är i så bra skick sen att hon är så tam..man får innerligt hoppas att hon inte blivit dumpad..så skönt att ni tagit er hand om henne tillsvidare, lilla gumman..

#2 Det är ett tämligen tättbebyggt område så man kan nog misstänka att katten bor i närheten men kanske kommit lite "på sne" och inte hittat riktigt hem igen. Bra att hon är omhändertagen, de måste ju bara annonsera nu ordentligt så att ingen sitter hemma och väntar på sin kise som inte kommer hem.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Prova att annonsera i affärer, lokaltidning och fråga runt i området. Ring polisen och anmäl henne som upphittad. Himla söt hon är. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hon är polisanmäld och utsatt på olika kattforum. Lappar på henne är på gång. Det är alltid det första jag gör när jag hittar en vilsen katt.