Liten kisse utslängd på vägen :(
Nu imorse… min enda sovmorgon på veckor :) Låg ja inte min skönaste sömn och tänkte sova till kl 12 :) I alla fall ligga och dra mig. Telefonen börjar ringa men ja ignorerar den. Den brukar vara min pappa som ringer 1000 signaler och jag orkade INTE prata med han idag. När tre omgången börjar alltså efter typ 3000 signaler då reser ja på mig… inser att det inte är pappa utan ett okänt nummer. Någon som fått mitt nummer av veterinären de har hittat en liten kisse som var utslängd på vägen. Dom had en kattglad hund och kan inte ha kvar den över dagen. Så nu e en liten kisse på väg hit fast jag dyrt och helig lovat sambon inga mer katter förrän efter resan,… Ja va gör man inte för en liten kisse… :)
Återkommer med bilder senare…
Det blev ingenting för de hade nog en som ville ha den…

Stackars liten kisse (och litegrann för sambon)! Men vilken tur att det finns folk som du som tar hand om småkatter :)

Ah, det är tanken som räknas :)
Håller med #3. Är tanken god :) skönt att lilla kissen kom in i alla fall
men var är det för människor, eller i stället för, hur kan man göra så, och varför blir man inte förvånad längre, vilken tur att det finns sådana människor som dig att ringa till, lycka för kissen, som fick ett hem också kram Maggan47
Åh lycka till med den lilla kissen! De som tog hand om den, alltså!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Så gott att höra att det ordat sig för missen..hur man kan överge en oskyldig liten krabat på detta vis övergår helt o fullt mitt förstånd, vad jag anser om sådant svek lämpar sig inte i skrift..så fint att du hade i tanken att ta hand om missen..