Jag är så kisseunge-sjuuuk!
Vill ha en massa små mysiga kissekattsungar att gosa med. Har suttit hela kvällen och titta på bilder och känner verkligen hur hjärtat värker av kärlek. Vill bara ha alihopa!
Iiiih! Fast jag ska nog inte ha flera katter. Tre stycker helt galna busmonster räcker nog.
Är iof fortfarande akutjourhem så man vet ju aldrig när det dyker upp någon liten kisse i nöd. Nästan så man hoppas 
Är det någon mer som delar min längtan efter kattungar?
Vi kan tråna tillsammans ^^

jag har just blivit av med 5 av 7 kattungar… saknar dom naturligtvis men det känns ändå rätt lugnt o skönt… de tvp kvarvarande är betydligt lugnare… får se om de flyttar närmsta veckan…..mina egna kissar ser fram emot flytten så de kan återerövra sovrummet…..
kattungar är bara så supersöta…..o mysa bebbemage…..mmmmm…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
#1 Jag har aldrig haft riktigt små katter. Bara när jag var liten och det minns jag inte riktigt så bra. Min första katt Smilla köpte jag när hon var ungefär ett halvår så jag har missat den riktigt riktigt mysiga perioden tror jag 
Jag vill bara ge alla kattungar i världen små nospussar ^^

Här har du en till :)
Jag har alltid fått samtal från katthemeet i slutet av augusti om
kattungar som behöver ett till fälligt hem men än så har hon inte ringt :(

Jag önskar att mina katter var små igen! Monstret fick jag ju när han var liten, han var så underbart fluffig då och busig. Grendizer var ju stor när han kom så jag skulle gärna vilja se hur han var som liten bebis. Annars blir jag alltid kattungesjuk när jag ser kattungar, oavsett om de är på bild eller i verkligheten. De är så söta så man vill ta allihopa och bara gosa med dem! *trånar*
Tur att min sambo har vett att säga nej till fler katter annars skulle jag nog ha för många. :)

SÅ himla söt och liten! Avis blir jag nu. Mina två väger ju 5 respektive 6 kg. Utan att ens vara tjocka så de är ju som giganter ungefär :)

Observera att det är en 180x200 cm säng de ligger på!
Visst är kattungar gulliga, men jag är aldrig riktig sugen på såna där små..Nä hos oss ska det vara lite äldre katter, dom är så mysiga.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ja, har 4 st som varit hos mig tillfälligt och de ska tillbaka idag till kvinnan som ska ordna nya hem till dem. Men gud som jag kommer sakna dem, men ska snart flytta till en mindre lgh och kan inte ha mer än mina 2 stora katter där. Men skulle kunna gosa och pussa på dem hela tiden. Har fastnat för dem allihop, *snyft*, det är lite jobbigt att behöva lämna dem ifrån sig. Hade jag kunnat hade jag behållit allihop. Det är bara att hoppas att de kommer att få suveräna hem och mkt gos. Men jag vet att hon kommer att göra sitt allra bästa för dem som hon gör med alla andra katter.

Jo, visst känner jag igen längtan efter kattungar men jag kastrerade Kurran, just det Kurran, för det finns ju redan alldeles för många katter. Men så i höstas kom jag att ta hand om tre kattungar på cirka två månader och en högdräktig honkatt som snart nedkom med fyra småttningar. Alla flyttade utom kattmamman som jag inte hittat något hem till. I våras blev det så att slumpen förde en högdräktig honkatt till mig igen. Hon fick tre ungar så huset blev fullt av kattungar igen. Två har flyttat men en är kvar för jag har inte lyckats hitta ett bra hem åt henne.
Man blir ju så fäst vid dessa små ullbollar men jag kan ju inte ha kvar alla katter som passerar hos mig. Vet du som läser detta till någon som vill ha en kattunge och/eller hennes busiga mamma?
VA, är ni kattungesugna..varför inte boka en sådan här sötnos då…..
Grundvaccinerad samt avmaskad och världens keligaste;)
ohhhh jag vill ha allihopa :-D

Usch inte fler bilder!!!
Jonna & tuva är ju så söta! 

Var inte # 17 bokad? :O
jag bara inte öppnar biden i #15 fy dig Emma
//Pia
Åg gud så söt Tuva är. Gaah! Ge mig! 
#22 jo men de backade i veckan som gick:( Så nu är tapas o denne sötnos, rödvite Truls också till salu.

Så söööööt! :)
Ja a du varför inte *fniss*
//Pia

Åhhhhh vilka fantastiskt söta bilder som finns här i tråden..jomenvisst..nog blir man sjuk ibland efter smått!!:-) Själv tycker jag det är så fantastiskt att se när mamma-katt tar hand om sina små med silkestassar..höra de smaskande ljudet vid diandet..få borra in nosen o känna den ljuvliga bäbyfamiljdoften..*ahhhh ljuvligt'.-..nu är alla mina kasterade,,men kanske någon gång i framtiden att man kan ta en liten familj som stödhem…de får tiden utvisa..

Putt!