Idag firar jag ett år!
Idag har jag haft Mossemarkens Stödhem i ett år! Och det känns väldigt bra. Även om man undet tiden förlorat några underbara pissar så har många fått nya och trygga hem. Jag har kontakt med alla nya hemmen fortfarande så det känns jätte skönt! Under detta år har jag hittat hem till lite över 50 stycken katter. Alla har inte bott här men jag har hämtat alla till sina nya hem/stödhem och jag har betalat för dom.
Som stödhem är man fast nu! Jag kommer aldrig sluta med att rädda katter. Jag trodde aldrig det skulle bli så här men nu vet man lite mer vad man har att vänta!
Massa kramar till alla er därute som har hjälpt mig med pengar och saker till katter. Speciella hälsningar till Puma77- Pia, Gunilla, Essut - LilleMor, Och Maria och Kristian från Karlstad. Självklart tack till alla er andra också :) Ni är bäst!

Grattis till året Sofia!

Grattis till 1-årsjubileet! !
Det är verkligen bra jobbat av dig att kunna hjälpa så många katter på så kort tid.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

glad att du finns med ditt stödhem !
Grattis!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Massor med grattis till dej..du gör ett fantastiskt arbete!!!

**HURRA, HURRA, HURRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
**
Säger som andra här i tråden, kanonbra jobbat att ha hjälpt så många kissar på bara ett år. Är säker på att katterna också applåderar. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag tycker du är jätteduktig Sofia….. är så glad för att du räddat så många fina kissar som haft det svårt…..lycka till de närmaste 100 åren till att börja med….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Grattis på årsdagen Sofia!!!
Tack för allt du gör för våra tysta vänner! 
Det kommer att belöna sig en dag…

grattis från mig
Grattis Sofia. Du gör ettt bra jobb för dom hemlösa…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Sån bra födelsedagspresent du fick då, Sofia! Liten, men välment!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Åh Tack Gunnila :)
Tack alla andra med :)
Åh Tack Gunnila :)
Tack alla andra med :)