Auktion förmån Djurskyddet Karlstad
Jag bor i Arvika i Värmland och närmsta aktiva förening som omplacerar djur är Djurskyddet Karlstad. Därför vill jag tillägna denna auktion dem. Alla intäkter går oavkortat till dem med undantag för frakten på 22 kr. http://www.djurskyddetkarlstad.se/ De håller på att göra en ny hemsida och därför är inte allt klart än, men på länken kan ni se lite info iaf.
Auktionen gäller ett par grytlappar, beige med svarta katter som har blå ögon. Det är hantverk gjort av min mor. Mycket söta! :-) Ca 21x20 cm.
Jag redovisar absolut resultat och inbetalning till föreningen utan att någon behöver fråga. Auktionen slutar 18 maj.
Börja att ge bud! :-)

50:-

Jättesöta! 70 spänn!
Visst kliar det i fingrarna men jag har ju ingen ekonomi:(
//Pia

Inte jag heller, men jag behöver födelsedagspresenter till min mamma…och hoppas att auktionen ska gå någon vecka eller så…?
Kanske ska nämna att det går att betala i slutet av månaden om man inte har pengar den 18:e. Sådär när det närmar sig löning så brukar det vara lite krasst i kassan så…:-)
#4 - Auktionen slutar 18 maj :-) Och som jag skrev ovan kan man betala i slutet av månaden om man får lön då.
*putt*
Jag bjuder 100 kr, var verkligen jätte söta.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
*putt*
5 dagar kvar nu :-)
Imorgon söndag klockan 24.00 slutar auktionen. Bjud på! :-)

Putt
Sista dagen nu. Passa på :-) Som jag skrivit tidigare så kan man betala senare om det inte passar nu.
Grattis till essut50 som blev högstbjudande! Mail kommer :-)
Tack för grytlapparna, dom var vekligen underbara.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#15 - Oj, vad fort de kom fram :-) Jag lade dem på lådan igår.