Behöver hjälp med omplacering av vanvårdad snarat
Har en lite misse här hemma som är ca 10 månader. Som jag räddat från hans förra ägare som gjorde honom illa. Då jag intekan ha honom kvar pga många anledningar bla allergi och ekonomiska problem vänder jag mig till er. Han har aldrig varit hos vetrinären, vilket jag med säkerhet kan säga att han behöver. Han är inte kastrerad.
Svanstippen är avbryten och han har ärr sen tidigare på bakbenen.
Han är värdens mysigaste o snällaste, vill alttid ha uppmärksamhet.
Och här står jag utan pengar till lillen som behöver vård. Han behöver nån som kan hjälpa honom snarast. Vi finns i västerås men har möjligt het till skjuss!
Finns det nån vänlig själv därute för honom, som kan hjälpa då avlivning inte är aktuellt
PS bilder finns ( han är helsvart) mejla gärna på sm00tchie@hotmail.com
MVh Emelie
Lägg ett foto här inne på kissen. Det brukar vara bra.

Nej men så söt. Jag håller tummarna för honom!
Tänkte bara höra om nån vet om det finns nån chans att nån kan ta honom. Har försökt ett tag nu utan lycka. Pga av allergi är det ganska svårt och ha honom!

Men jisses..vad är det jag ser..förra ägaren gjorde honom illa!!
Förstår inte hur man kan vara funtad för att göra nånting sådant…vilken tur att du räddade missen därifrån, lilla vännen..önskar av hela mitt hjärta att missen snart får ett nytt hem..vi har så många katter här..att jag inte kan hjälpa till i nuläget..puttar upp tråden för denna fina lilla misse!

En bra annons på blocket brukar väl kunna ge intressenter?! Annars kanske du kan höra med något katthem, ifall de kan hjälpa dig. All heder åt dig som så akut tagit dig an denne lille gullegris, trots allergi och pengabrist. Om allergin är hanterbar kanske en insamling här skulle kunna hjälpa till lite med pengaproblemen? Tyvärr har nog de flesta här redan fullt med kissekatter hemma hos sig, men det finns ju andra sätt att hjälpa också!
gösses så söt katt å fart illa men ändå kelig o snäll. Bra jobbat att ta dig an trots dina problem, jag råder dig till vända till katthem lr varför inte sätta ut en anonns du behöver inte skriva pris men att du ska kolla hur hemmet ser ut innan den får flytta dit och gör man allt som vetrinär-kastrering osv så kan man skänka bort en katt men då krävs det bra hem o vett-kastrering osv. Men skriv inte ut det i anonnsen då många skaffar katt utan att räkna ut vad som behövs o sen kan den bli lidande igen. Jag har fått katter själv men då har jag lagt ut lite pengar på katten och så har jag ett bra hem med :) Om någon vill klaga på vad jag menar med skänka så behöver ni inte hoppa på mig jag har mina krav o jag är anti bortskänkes men finns vissa undantag bra hem e viktigare än ett par hundra.
Jo, jag förstår vad du menar, men jag har tyvär inge ekonomi att ta honom till vetrinären. Han har ju som sakt blivit illa behandlad bla 2 brännmärken o bruten svanstipp. Så vetrinär besök behövs! Jag känner att lägga ut en anons på blocket inte skulle funka då han behöver mer än " bara" ett hem (om man kan skriva så) Men jag hoppas att jag kan fånå napp här
Vet inte vart du bor men som #6 skrev hör även med ett katthem i din närhet.

----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Puttar upp för den fina kissen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....