Väska med kattmotiv (auktion)
Hej!
Hemma hos mig har jag denna väska som jag tänkte höra om det är någon som är intresserad av att buda på för KKS katter. Utgångspris 150 kr (+porto) men låter er buda fram tills den 4/4 vilket faktiskt är det datum jag fyller år (firar det dock inte). Sluttid 21.00.
Tillägg: Vinnande bud i denna auktion går till insamlingen för kastreringshjälp till KKS katter.

Jag sätter ingång med 160 kr, jätte fin väska.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Åhh skulle gärna vilja ha men alla mina pengar går till katterna här! Lycka till alla budare:)

hmmmhmmhmmm….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Vicken fin väska! Men har ju inga pengar till ngt. extra :(
Ok då säger jag 200 kronor för den fina väskan.
225 kr säger jag..

den är ursnygg..skulle så gärna vilja..men mina pengar gick till kameran som jag köpte..
250 kr
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Har inte kollat i tråden sedan igår men OJJ vad nu har budat. Som det står i #0 går ju pengarna till kastreringshjälp och nu är nu ju över halvvägs uppe till kastrering av en hankatt 

Pust och stön

*putt*…
Åhi och hej med farbror Frej…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Har fått ett mail från en som varit inne på hittekatter.ifokus och läst. Personen ifråga skrev att hon lägger budet 500 kr för väskan, exklusive porto.
#15 Åh va bra, väskan som är så vacker.
Wow!!!!!

wow…… bra!…. å än kanske inte taket är nått….
Puttar upp för den fina väskan! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
800 kr
Egentligen borde jag bevaka det här men jag kommer att åka hem till katterna på landet senare i eftermiddag och har ingen dator förrän på måndag.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Personen som jag har mailkontakt med utanför tråden var för en stund sedan inne och såg att budet hade höjts. Personen mailade precis och dennes bud ligger nu på 1 200 kr.
Otroligt! Förvånad och glad:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

wow…. häftigt…..

Flyttar upp för sista ggn då det enbart är en ½-timme kvar.

Wow !
Har fullmakt att bjuda 1300 av Majvi.. Alltså hon har sagt en gräns där jag kan bjuda på.. Så kom igen…

Oj vad spännande det här blev nu!

1 500 kr budet.
1 700 kr

Auktionen är nu slut och vinnare blev Majvi med budet 1700 kr exkl porto. Jag kommer att kontakta Majvi via PM för vidare diskussion.
Stort tack för ert engagemang och genom det höga slutbudet kommer minst två honor eller tre hankatter inom KKS verksamhet kunna kastreras, mycket stort tack och jag är överväldigad.
Vill ni framöver ge bidrag till kastreringshjälp åt KKS katter så ge gärna ett bidrag via verksamhetens insamling för detta ändamål.
Än en gång tass!
Mvh
Morgan
Vad kul att det blev så mycket pengar till katterna. Tänk vad Majvi kommer att bli glad när hon kommer hem från landet på måndag ..
Har du ingen ny väska som du kan bjuda ut.?
Grattis till väskan och Grattis till KKS!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#31 Tyvärr inte utan denna fina väska hade en djurälskande person skänkt till KKS just för att vi skulle få in mer pengar till verksamheten (i detta fall kastreringshjälp som jag valde).
#31 Vad synd
Tänkte på att det gick så bra för väskan..

det är så kul att det blev så mycket…..minsta krona är så värdefull……fler sådana här auktioner så blir livet lättare för fler kissar!

#34/35 Visst är pengarna välkomna med öppna tassar
.
Något som kanske är värt att säga i samband med att auktionen är slut så är det kanske att ett sätt är ju som ett par andra gör lägga ut auktioner på Tradera eller på annat sätt skapa öppningar för att få in pengar som alltid behövs, tyvärr. Det man lägger ut behöver ju inte vara dyra saker utan KKS har t ex en som lägger ut alster med utgångspriset 1-10 kr och som ofta slutar högre. Tänk efter om du kan hjälpa, om så så PM:a eller maila mig.
Här lite sätt som det finns möjligheten att hjälpa till.
Morgan

ska skärpa till mej när jag blir arg o tröttnar på saker o ting…..ska baske mej försöka sätta upp ett slags ordspråk som påminner mej när jag är på "det" humöret….
det blir ju dubbel hjälp…. jag slipper det jag irriterar mej på och kissar blir glada…. och kissar som blir glada gör mej lycklig!

#33 Kan ni inte fråga den som skänkt väskan vart hon eller han har köpt den då?

Tror tyvärr personen ifråga råkat bli "en i mängden" som skänkt alster till KKS. Ska dock höra mig för.
Morgan, hur gick det med tavlan? Någon lycka? Annars så kan den väl läggas här den med?