Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 903 ggr
bumbimia
0

Bil resa med hemlös katt

Imorgon bär det av till Örebro med den hemlösa katten. Är det något speciellt som jag behöver tänka på?

Det tar ca 2 tim med bil och sen ska han åka tåg vidare till Göteborg.

[sofia-85]
0

Jag skulle ha med en skål och kallt vatten. För man vet aldrig. Hushållspapper man vet aldrig vilka "olyckor" som kan inträffa!

Lycka till. Det går säkert jätte bra

elza
0

Nya ligg underlag om han skulle kissa eller bajsa , har säkert inte åkt bil innan.Kommer säkert gå bra

bumbimia
0

Vågar man ta ur han ur buren och byta? tänka om han smiter eller vägrar gå in i buren igen.

Imasy
0

om jag skulle behöva ta ur katten ur buren så skulle jag se till att alla bildörrar var stängda ;)

lycka till imorgon!

bumbimia
0

Hade inte tänkt så långt att man kan ju stanna i bilen och byta *S*

Jag hoppas att allt går lugnt imorgon och att katten äntligen får det hemmet som han förtjänar :)

Hawknestgrove
0

När essut och jag möttes i Uddevalla, så bytte vi bara helt sonika bur. Hon fick min och jag fick hennes. Annars, så rekommenderar jag att ni går in på toa på stationen och stänger dörranran om er, under förutsättning att det är toaletter med dörrar ända ner. JAg skickade med ett gamalt lakan, men Essut hade med sig eget byte. PSt! Ta med lite fika! det behöver ni båda två!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

maggan47
0

och nu är kissen på väg med tåg, Essut sms:ade mig, så snart får nya familjen en trevlig liten kisse,  vad gjorde vi om Essut la ner sitt tågåkandeGråterMaggan47

solweig
0

essut. du är världens bästa syrra, som alltid ställer upp för katter. kram.

Jenna-Gun
0

Du är en fantastisk kattvän oxå

Kram på dej.  [

Jenna

](http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&ref=10)

Sidentass
0

Rosor och massor med beröm för ert härliga arbete:-)

bumbimia
0

Ja Essut är en kattängel ;-D Jag hoppas att katten ska trivas i sitt nya hem.

essut50
0

Tack allaGenerad Tycker det är kul att åka tåg med katter. Kissen här var så lugn och fin på hela resan.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"