Min stödis söker nytt hem!
Zeus, denna underbara kattunge, har jag nu haft hemma hos mig i knappt en vecka. Och redan har han kelat sig in i mitt hjärta!
Det kändes inte alls kul att lägga upp honom på Rädda Kattens hemsida för adoption..men ibland måste man inse sina begränsingar. Jag HAR redan 2 katter, och det räcker på 50 kvadrat.
Ville bara dela med mig av lite bilder på underverket!
Kika här!=)
Zeus
/Sandra
hoppas att han snart får ett eget hem. lycka till

Tackar!
Men, om jag nu får skryta lite; alla de kattungar jag har varit stödhem åt har alla hittat underbara hem inom 2 veckor…
…så lille Zeus lär knappast vara ett undantag=)

åhhhh…lycklig den matte eller husse som får bli ägd av det här goknippet:-) Hade jag inte haft huset fullt hade man inte kunnat motstå…men vi med alla de nio missarna måste inse att det är intagningsstopp här…även om man gärna skulle vilja något helt annat:-O)

Siden:
Visst är det ofta så?=)
Men, man måste inse sina begränsningar ibland. Synd att inte katter är stapelbara;-)

#4 Exakt:-)

På lördag kommer det en intressent och hälsar på Zeus! Hon pker 13 mil, enkel väg, bara för att titta på honom..
DÅ är man intresserad.=)
Åh, min lilla bäbis..alltid lite kluven när stödisarna skall flytta. Glad för att han får ett eget hem, lite olycklig för att jag kommer att sakna honom.
vad roligt att han får ett eget hem. lycka till.
ja åker men 13 mil för att kolla in den söta kattungen så är den snart bokad ;) mycket fin kattunge måste jag säga. Lycka till