Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 510 ggr
Wiizy
0

OT - Vad fick ni i julklapp?

Vad fick ni i julklapp?

Jag fick…
1 Dvd (fast med 2 dvder i samma fodral ;P) TOKIO HOTEL <3<3<3 :D
klädder (av pappa)
4 svarta rosljus (av syrran å hans tjej)
Tavla - Med 3 bilder, 1 var på marsvinen & 1 på mig & dom tsm! <3  (Av syrran å hennes sambo)
Tavla - Med marsvinen. :) (av sryran å hennes sambo)
Svart akryl färg. :P (av mamma)
Ett guldhalsband med en guld delfin. :) (av mamma)
Massa marsvinsgodis(Av pappa)
Ett till marsvin(som jag får köpa själv (av mamma)
Massa "tomma cd skivor" (IFall man skulle bränna!) (av pappa)
2 Handdukar (av syrran & hennes sambo)
Hö & Spån (Pappa)
Marsvinsgodis (syrran)

å lite till… + pengar dåe. :)

Mary-kate
0

Jag fick saker att ha i köket av Sarah. Det var nog ett sätt att säga att jag skall börja laga mer mat tror jag. Sedan fick jag en stor chokladask, men det är bara ett bekymmer. Den innehåller hasselnötter, så den kan jag inte äta.Sedan filmer, bl annat Elvis.

essut
0

Fick oxå saker till köket av Sarah + gardiner…

martdat
0

Vi har inte börgat med julfirandet ännu, ska äta vid 8 när bror min är färdig från lagårn och andra brorsan är klar hoss svärföräldrarana så några julklappar blir det inte än på några timmar,

#0 nu länktar du väll riktigt extra efter ditt nya marsvin kan jag tänka!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Wiizy
0

#2 - Är ni släkt? ;P

#3 - absolut. :-)

solweig
0

#4. både essut o mary-kate är syskon. margareta47 o jag är systrar fill dom. jag fick kort av barnbarnen(peter o carro). sen fick jag termos av micke (barnbarnet) sen fick jag en magnet att ha på kylskåpet. ett glas av peter som han målat själv. vi fick allt gemensamt gubben o jag.

Jenna-Gun
0

En handdammsugare till datorn

En vinflaska som såg ut som en katt. foto på mitt barnbarn.

Chokladask.

Kattalmanacka :)

Toalettartiklar som fina tvålar och shampoo från dotter med asmbo.

Jenna

helenaroth
0

5.000 kr av min kära mamma (89år)

Efvis
0

Jo..av min kära Socks har jag fått en hårboll på trappan utanför huset….(får väl vara glad at det var ute)

Av min kära Musli en död näbbmus ute på trädgårdsgången..(återigen glad att det var ute)

Vad mer kan man rimligen begära att få en julafton?

Hälsning Efvis

Wiizy
0

#5 - Heeeeela släkten.. hah ;)

Vad kul ni fått ;)

Destany
0

jag fick pengar smycken , kattkylskåpsmagnet o en stenkatt, glas , choklad, schampoo och balsam,dra på lakan , parfym mm

Engla
0

Jag fick handdukar, påslakan, halsband, presentkort på Ur & Penn och pengar. Pengarna kommer att gå till en ny klösmöbel till katterna och som fickpengar till vår Malaysiaresa i mars.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Ingenting

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

storAnnette
0

Jag fick fotkräm precis som jag önskat,det är så bra med sånt man behöver och använder!Annars ger vi just inget till vuxna,just i år firade vi med blivande svärsonens föräldrar och de brukar ge en sak (de drar lott om vem man köper till,max 200 kr och man gör en önskelista förstås).

Ankah
0

=)

Jag fick en massa grejer, mina förädrar känner till min förtjusning över presenter, så de köper många små grejer istället för några få dyra. Till katterna fick jag till exempel mat. Gourmet Gold - de blev väldigt nöjda!   =)

anebit
0

Vi vuxna köper ingenting till varann.

Jag har gett mina 5 barnbarn och min förståndshandikappade syster klappar.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Highlandertess
0

Det blev lite smått till hemmet, en bok om kinesiska och Kina, presentkort på en väskaffär (ska köpa resväska), förvaringsboxar (ska äntligen få ordning i mina skåp), presentkort på Yasuragi Hasseludden och lite kinesisk valuta (har blivit bjuden på Kina-resa i april).

Jenna-Gun
0

Jösses vilka resor.

Malaysia och kina.

Hoppas det blir trevligt

Jenna

Lena
0

Jag fick en stor överraskning. Ett hemligt kuvert hade kommit från Hittekattstomtarna. Det innehöll ett presentkort på IKEA för 525 kronor och var från medarbetargänget här på Hittekatter i Fokus. Det hade jag inte väntat mig. Blev jätteglad!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

#18 Nemen vad kul :)

Själv fick jag kläder, cd-skivor, en kattfaktabok och lite till :)

modellflickan
0

Jag fick snygga kläder, en D&G klocka, ett vackert halsband av sambon, bäddset, doftljus, och en parfym, en härlig rosa morgonrock, duntäcken samt underkläder. :)

zickan
0

jag fick 6st glas av mamma och pappa sedan köpte jag mig en iller tjej :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

marieborg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick lite olika grejer. En rolig sak…fick en Nveapresentask av min moster. Blev så glad när jag såg namnen på dem!!

Lotus och Peal.. vi har ju katter som heter Lotus och Pärlan..Skrattande

Simson
0

Jag fick ett presentkort på ögonbrynstrimning! Kan behövas!

Jag tyckte det var en perfaklapp till mig! Syster vet att jag vill ha presentkortet och jag behöver råd om mina buskar till ögonbryn.

Lärde mig av frissan att använda sax och kam till att klippa dem. Lyfter ögat bra. Inget som hänger över ögonen.

Jag har inte långa ögonfransar att flaxa med men ögonbynen flaxar jag med ibland… *asg*

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

solweig
0

en av mina döttrar höll på att utbilda sig till make up artst, o använde mig som försökskanin. skulle noppa mina ögonbryn. gjorde djävulskt ont. aldrig mer.

Wiizy
0

#24 - AAAAAJ :S

Sidentass
0

Fick datalitteratur av min pappa..en mugg av min son..med text "världens bästa mamma" (sånt värmer ett litet mamsehjärta!), skiva. Lars Winnerbäcks senaste av mn sambo…-mmm *örongodis*,,,missarna fick kalkon i massor..som dom älskar!!:-O)

vanessa
0

Jag har fått otroligt fina presenter. Men börjar med en gåva som jag och min bror gav min mamma. Vi gav henne en afrikansk stenstaty som är tre personer som håller varandras händer i en cirkel. Dessa tre symboliserade oss. Och när hon såg den så kom tårar till hennes ögon av stolthet och glädje. Fast hon fick så många presenter överlag så hon nästan druknade i dem.

Älskar att ge bort presenter, mer än att få dem faktiskt. Att se leenden i folks ögon är värt allt.

Fick väldigt många fina presenter. Från min man fick jag en digital fotoram som man kan lägga in sina digitala bilder på, antingen en bild eller snurrande. Har nu lagt in bilder från katthemmet. Fick massor av fina saker från alla andra som en bok över mitt favoritband, visitkort, cd-skivor, kläder, fler böcker, och så vidare. Det roliga är att jag inte önskade mig en enda av de sakerna, men alla var perfekta. Så jag vet garanterat att familjen vet vem jag är i hjärtat. Det värmer en massa.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Kat08ja
0

Jag fick presentkort, Brun utan sol både för ansiktet och kroppen (kompisen tycker nog att jag ser lite blek ut) går knappt ut för att jag vill vara inne med katterna haha.. sen fick jag choklad och massor av fina julkort. Katterna fick leksakstunnel, nya bollar, nya möss, kattgodis.

Faxlin
0

Jag fick en jättebra engelsuppfödarbok av min kära Medarbetare och vän sarae.
Sedan fick jag ett presentkort på ett par valfria byxor i vilken affär jag vill av min vän Veronica. Hon vet att får jag vanliga presentkort eller pengar går allt till barnen eller djuren. :-)
Sedan fick jag ett par underbara bokstöd i form av en iller av min dotter som hon gjort själv på slöjden.
Lite pengar av svärmor.

Och ett julnummer av gubben :-)
Nej, men allvarligt så ger vi inte varandra julklappar utan dessa pengar läggs på djuren och barnen istället.

Annars är jag som vanessa, älskar att ge.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Erika91
0

#22 Vad roligt, haha ett trevligt sammanträffande ;)