Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 827 ggr
Jenya
0

Idag kom det en liten Prins! :)

Nu har vi fått hit våran andra jourhemskatt. så söt han är :)
Dom kallade honom hål i strumpan för det ser ut som om han har hål i strumpan på ena framfoten. han är väldigt blyg och har ännu inte vågat krypa fram under byrån. men när han känner sej mera hemmstadd så lovar jag bilder på våran prins :)

Erika91
0

Hål i strumpan? :) haha

Vad bra att du ställt upp sim jourhem till denna lilla grabb. Ser fram emot bilder när han blivit mera hemma :)

Wiizy
0

Hål i strumpan, vilket sött namn ;P

Vad kul, längtar efter bilder! :)

Jenya
0

Nu är han igång här förfullt! Eyla är överlycklig att äntligen få någon att leka med så hon jagar honom genom halva lägenheten sen jagar han henne genom restan och så håller dom på så.. hehe så söta :)

Jenna-Gun
0

Det blev inte så lång

stund under byrån då

Det bir nog bra .

Jenna som väntar på foton hehe

Hawknestgrove
0

Så underbart!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattlover
0

Vad härligt att de blev kompisar på en gång!

Jenya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har han blivit såpas hemma att han inte lägger sej i skymundan här är några bilder :)

http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=905bc060-70ce-4f6a-a450-cd8e528cfc50&Filename=Nano.jpg

Jenya
0

Han har börjat gosa med oss en del nu :) en riktig mys pelle är han :)

Simson
0

Det syns! Han är en så söt kille!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenya
0

Jag vet riktigt tjock och go päls har han med. ser ni hålet i strumpan? ;)

JosephineF
0

Ja, kolla! Hål i strumpan! Vilken charmig benämning! =)

Jenya
0

hehe ja. Pojkvännen vill at than ska heta Nano. och jag tycker han borde få kallas Prosit. han nyser hela tiden. och jag trodde att vikanske hade lite dammigt. men nu har jag storstädat idag. och ja Prosit är fortfarande ett smeknamn för honom.

Varför nyser katter? ni tror inte han är förkyld eller nått?

Alexej
0

Vad snälla ni är och ställer upp som jourhem.

Ingen aning varför han nyser.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Men vilken goooging!! Så undebart att han fått komma till dej:-)  Snart kommer han att förstå att han är i en riktigt go o trygg tillvaro för en katt!!

Lena
0

Vilken liten going!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenya
0

#14 Ja är glad att kunna hjälpa till lite men de båda misarna förgyller våran vardag såpas mycket så "it goes both ways" ;D
Jag tror det vara dammet tog bara en stund att märka av det :)  

#15 Jag vet han är hur go som helst! Tack för de fina orden jag tar det som en komplimang :)

#16 Ja helt underbar är han, vår lilla Nano :)

Hawknestgrove
0

Så söt. Ta du och kolla, om han fortfarande nyser i dags dsto. Då kan det vara kattsnuva. Numera lättbotat med antibiotika. Ju förr dess bättre.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....