Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 507 ggr
sofia85
0

Jag söker en ny kompis :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla tassvänner!

Jag heter Iza och är 1 år och 3 månader. Jag bor i ett ganska stort hus ute i skogen med min familj. Jjag och min syster Selma flyttade hem till nya matte från Ed. När min nya mamma kom och skulle hämta Selma kunde hon inte låta bli att ta hand om mig med. Där vi bodde fanns en massa stora hundar som höll på att trampa på oss hela tiden. Selma är min bästa vän, vi gör det mesta ihop men sen hon fick sina kattungar har hon mest tid för dom. Och sen tog mamma in nya katter som hon sa behövde hjälp och då fick Selma ännu mera att göra… Hon är en sån som tar hand om alla :)

Så det jag vill komma till är att jag nu letar efter en ny vän. Mina intressen är att vara ute och jaga flugor, äta, busa och äta igen :) Min favorit mat är ost, skinka, räkor, och massa annat gott. Har du ungefär samma intressen som jag? Och vill ha en ny kompis? Maila då mig och min mamma på katt_bladet@hotmail.com och berätta om dig och glöm inte skicka med några bilder. Min ny vän kommer sen hamna med i KattBladet som Månadens Tassvän :)

Ps. Alla killar där ute behöver inte försöka med raggning, jag är kastrerad sen länge tillbaka :):)

sofia85
0

Den första bilden är jag med Selma

Här är ja när ja busar!

sofia85
0

Härär närbild

Hawknestgrove
0

Åh, så vacker vit tjej! Borde inte vara så svårt för henne att få en kompis! Det finns ju många här!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

Iza hälsar Tack Gunilla :)

Vi får väl hoppas det, tror egentligen att hon skulle vilja ha en ny kille ;) när Texas flyttade blev hon jätte ledsen, dom var ju jätte kära. Så nu är hon lite nere…:(

Hawknestgrove
0

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

Hmm… men ja menade inte så. Missuppfatta mig inte nu… alltså hn vill ha en internet kompis… inte en här hemma. Vi är tillräckligt många :(

Hade jag inte haft mina stödisar här nu hade ja gärna hjälpt Naquita!

Sidentass
0

Vilken underbart vacker donna:-)

Ciiviic
0

åååh vilken vacker tjej !

sofia85
0

Iza tackar för alla snälla ord:)