Knorran vill ha ett hem!
Knorran vill ha ett nytt hem,hällst ganska omgående!
Detta är en fin mysig liten katt hona på 4år! Hennes svans har en liten knorr vilket hennes namn syftar på!
_Knorran vill ha ett lungt hem! Knorran är stresskänslig och tål inte
höga ljud - betänk detta om du har småbarn. Knorran säger ifrån genom att morra/klösa om hon blir jagad &
utsatt för påfrestningar - vilket nog de flesta katter skulle göra.
_
_Knorran sitter med vid matbordet (men bara framtassarna får vara uppe på bordet, det vet hon!) och älskar
att sova i mattes säng.
_
_Knorran vill ha mycket ompyssling och kärlek, acceptans och förståelse, slippa stress och gärna bo på landet
med tillgång till utevistelse. Knorran vill vara ensam katt i sitt nya hem och helst inte bo med små barn.
Knorran är försäkrad i Agria, ID-märkt, steriliserad och vaccinerad 1gång/år.
_
Snälla,vi vill inte att knorran ska få somna in!

Åh så fin hon är!! Är det ingen som kan ta emot henne? En riktig myskatt..
Lycka till../Anita
Varför vill de avliva henne?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Fin som tusan , varför ska hon avlivas?

Ägaren arbetar 10timmar varje dag, å katten är ensam hemma..!
Bättre att skaffa en katt till!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#5 håller med!

Tänkte samma sak..Katter mår bättre av att vara två! Men om hon nu planerar att avliva katten för att den får vara ensam så mycket, då kanske hon inte vill ha katt egentligen!
Anita
Ja, och egentligen, man är väl hemma kvällar och helger! Nä nu lägger vi alla klutar för Knorran!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tänkte oxå först en katt till, men visst, en ägare som hotar med avlivning ska nog inte ha djur alls, jag har arbetat mer än heltid de sissta veckorna + att jag har barn som ska köras hit och dit inte fXX hotar jag att avliva mina älsklingar för det. …
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Puttar upp!!!!!!
F**n för dessa avlivningshot. Det är ofattbart att människor kan med att behandla sina djur som slit och släng varor som de köpt på Åhlens. Är det inte det ena så är det det andra…
Kissen är ju helmysig! Hon kommer naturligtvis att få ett nytt och bra hem om nu ägaren bara kan ge sig lite till tåls.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puttar upp här med

Jo,men hon är ju lite speciel.. Bla,att hon kan bli arg vid höga ljud å så

Putt

#13 min Mini tålde inte heller höga ljud de första åren, hon högg om man skrattade .grät, var allmänt högljudd, men det växte bort,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#15 Det låter hoppfullt för Knorran då! Att det kan växa bort! Jag önskade min ljudkänslighet kunde göra det!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Simson..
Du och jag har nog växt färdigt tror jag! Jag är oxå väldigt ljudkänslig pga min fibromyalgi..Jag bits inte men jag blir otroligt stressad 
Hoppas att det löser sig för Knorran..Hon skulle passa hos något äldre par som har all tid och har det lugnt hemma.
Kramisar/Anita

Abuelas: Då kanske min känslighet kommer därifrån också??! Känner den har blivit värre med åren…jag bits nästan! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Någon som lagt in henne på SKS forum? Puttar upp

Putt
puttar upp för lilla Knorran!