Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: media
Läst 463 ggr
HannaAkutgruppen
0

Akutgruppen i hittahem ikväll!

Nu ska ni titta allihopa! ;)

Simson
0

Absolut!! Har ställt klockan på ringning! Det blir speciellt roligt när ni är med! Kram!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

evamojje
0

ska självklart titta Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

karins
0

Ett program jag inte missar..så skoj att Akutgruppen är med!

vanessa
0

Äntligen, sitter med fjärrkontrollen i handen och kommer att höja ljudet så att grannarna klagar. Allt för att inte missa något. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

maggan47
0

jag med tittar och kram till dig Hanna från Maggan47Kyss

Mettan
0

Självklart ska jag titta på er.

HannaAkutgruppen
0

nu är jag NERVIG! GAH

Simson
0

När Tussan kom fram på tv'n satte sig Julian stilla mitt framför och bara tittade! När Tussan "slog" mot kameran/tv'n så hoppade han upp och satte sig en dm ifrån! Han gillade Tussan!! Kärlek vid första ögonkastet! Kyss Vad sött!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Emmsa
0

Härligt att se Tussan skutta som en galning mot matte där på slutet Skrattande

Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

maggan47
0

i kväll var det ett bra program, mycket givande, kommer så väl ihåg när Tussan hittades, och vilken vacker dam, som fanns under den magra skepnaden, och Hanna, spännande med dräktiga honorna blev det, vilken lycka att den honan som fött under natten kom in, ihop med sina ungarGladMaggan47

Mettan
0

Jag tyckte också mycket om programmet. Blev också förtjust i Tussan. Vilken vacker katt hon är. Jindra satt på soffans ryggstöd och kollade programmet, så jag undrade hur någon kunde lämna HENNE också.

Programmet var jättebra.

vanessa
0

Hanna, vilket arbete ni gör. Och vilken tur att ni hittade ungarna. Gillade också att ni satte ett skynke över buren, så att hon kände sig tryggare. Det är kunskap det.

Tussan, hon kidnappade våra hjärtan snabbare än snabbt. Ann och jag hade lite "slagsmål" om vem som skulle ta hem henne. Men insåg att hon skulle få det bättre hos Ann. Och det fick hon verkligen. Härligt att se henne skuttande. Tydligen så följer hon gärna matte runt. /Vanessa

Lena
0

Vad kul att få se er båda i dagens "Hitta Hem" Hanna & Vanessa! Det var ett mycket bra avsnitt tycker jag, det och avsnitt 4 är de bästa än så länge. Tussan och mamman med nyfödda ungar som båda slutade lyckligt. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alwyn
0

Åååh ikväll va Blondie å ungarna med i Hitta hem!

Kunde inte hålla tårarna inne när jag såg knytena…jag saknar den så!!!

Jenna-Gun
0

Kan man se programmen på datorn?

Någon som vet

Jenna

solweig
0

jag blev alldeles tårögd när jag såg den lilla magra katten. vad bra att hon fick ett bra hem. våran katt murre satt blickstilla o tittapå henne i tv. han brukar aldrig titta på tv annars. hoppas dom får tag i dom andra katterna snart speciellt den andra honan som var dräktig.

Lena
0

Här kan ni läsa Vanessas artikel om Tussan: länk

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

HannaAkutgruppen
0

wera och zotiz finns på våran hemsida. jag fångade båda dagen efter i samma fälla :D men då var inte tv med.

pratade med erik idag dock. en ny dräktig hona och en hona med två ungar där nu. suck. blir nog en tur till nästa vecka…jourhem någon? ;)

karins
0

Blir alldeles tårögd när jag tänker på Tussan. Så nära döden….och räddad i sista stund av en vänlig själ. och när man ser henne nu i dagens hitta Hem. Så fin och glad…och sådana underbara ögon!

maggan47
0

ja Jenna, du kan se programmet på datorn http://www.tv4.se/hittahem/ här kan du gå in kram till er alla TVstjärnor både två och fyrbenta Maggan47Kyss

Lena
0

#18 Vad bra att ni även lyckades fånga de andra katterna på platsen. Hoppas ni även kan få tag på de nya honorna. Det tar aldrig slut som sagt.

//Lena

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Hur kan man bara gå förbi en katt som ligger döende? Gör så ont att inse att så beteer sig alltför många. All heder till den person som stannade och tog med sig lilla Tussan och gav henne en chans.

emjon
0

Väldigt bra program igen och massor av tårar först över tillståndet som lilla Tussan var i när hon blev räddad. Sedan lyckotårar över hur hon fick ett nytt liv. Underbart att se henne så nöjd och lycklig helt fantastiskt.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Hawknestgrove
0

Ja, även om jag kan se det på datorn, så är de 25 minuterna på tvn bokade varje gång nu… Inget får störa mig….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Det är  bra att du äntligen bokar tiden. För det är inte ofta katter kommer i fokus som här på Hitta hem. Så snart är det dags igen för nästa del. Spännande. Och Vanessafritt också, tack och lov. /Vanessa

karins
0

Va ingen Vanessa i kväll! Du som gjorde dig så bra i Tv rutanGlad