Solkatt på Stockholms katthem
När katten har bott in sig lite så kan man skriva till solkatter och få berätta hur det har gått för katten som man fått från Stockholms Katthem.
Så nu har Busans berättelse hamnat där
Läs här ;-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Underbart att läsa. Men när jag klickade på din länk så har de gjort lite fel där. Ser ut så här: http://www.katthemmet.nu/http://evamojje.wordpress.com/ Så jag var tvungen att ta bort första delen för att komma in. Synd om folk missar er härliga blogg. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Härlig berättelse! Också lärorikt för alla dem som inte tror på skygga katter. Efter att läst Busans historia måste de väl ändå tänka om.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Åh vilken härlig berättelse om Mojje och Busan
Där ser man att skygga katter kan bli tama till slut. Kul att Busan kommer från Husby, där jag var som volontär när det pågick..
Tack :-) va snälla ni e … Busan blir glad över allt beröm ;-)
"1 ja det e så att den länken ligger som signatur på min mail så det går ut med automatik när jag skickar mail. Så det var egentligen inte meningen att den länken skulle med. Vet dock inte varför katthemmets adress kommer först. Men tack för att du tycker om vår blogg *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Fin berättelse, evamojje! Läser alltid solkattssidan med stor behållning.
Det kommer snart en ny story om den forna så "okeliga" missen, Mysan. Hon som numera heter FiaLotta. Hon som tydligen kommer bli oktober månads stjärna på en kattsajt för kattsprylar!
Hon som är hemlösingen som blev stjärna!
/Pelusa
#5 va kul den ska jag läsa.
Jag hade en kompis hemma igår som har varit bortrest i 3 månader och när hon fick syn på Busan så trodde hon att det var en annan katt för hon var så framåt *s*
Ja, just er Solkattsida är så himla bra att gå in påoch hitta! Fler borde ta efter om tid finnes!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Busan och Mojje får lite godis av matte 

Lite godis? Det ser ut att vara en hel lördagsgodis del. Härligt att se. Vilka sötnosar som tyr sig tll varandra och sin matte :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
jag köper provpåsar på zoo affären med olika torrfoder från royal cainin ,Hills, first choice m.m ….brukar kosta 5-15 kr och det är det jag använder som godis *s* så det är inte några onyttiga saker. Katterna älskar allt som matte säger e godis