Inte billigt, men kan detta vara något?
http://www.catgenie.com/ Underhållsfri kattlåda……Rengör sig själv……Nu är dollarn billig!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ser jättebra ut. Kollade på Forex, kostar 2000 kronor….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Är den inte ganska liten? Maxi skulle ju knappt få plats med sin jätterumpa :D
Hehe, kanske något att hålla koll på på tradera eller blocket om någon lessnar
#3 Fanns tydligen i olika storlekar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ännu en onödig sak att kasta pengar på 

Fin den ser ut..men jag tömmer så gärna lådorna jag har:-) Men om det vore billigare skulle man nog ge efter för frestelsen trots allt!
Precis… Men då är det nog risk att jag skulle förses med en sån där snygg tröja som man knyter ärmarna på i bak och de snälla farböderna i den roliga bilen som säger tut-tut kommer…..

Det finns ju redan "Litter Kwitter" som katter kan använda på vanliga toan.Det skulle jag helt klart satsa på om vi hade haft en extra toalett (för besvärligt att ta bort och sätta dit annars).Bara att spola ner.Har inte kollat priset men tror det var billigare än denna.

Den var ju kul….men näej jag rensar nog hellre lådan förhand, billigare så
-->9
visst, billigt var det inte, men om det innebär att man inte behöver köpa sand så… allvarligt, sex katter hemma gör MYCKET kattsandspengar det med :D

Ja sju katter här och visst går det åt sand. Köper catman eller klumpe 20 l , 59 kr/ säck, överkomligt. ;-)

Verkar ändå som en smidig grej=)

#9 med åtta katter också blir det åtgång..därför kör vi billigare variant med sand..klumparna blir inte lika fina o lätthanterliga som på dom dyrare..men det får jag ta..
Köpte en ny låda i våras med hus. Hade liknande tidigare men Mojje växte ur den. Har nu den största jag kunnat få tag på och har nu fått plockat bort luckan till den för Mojje är aningen förstor för den här oxå *s*
Han väger 8 kg ungefär men är oxå lång så när han går på lådan så e tassarna på tröskeln till huset och huvudet är utanför *s*
Så den där lådan ser i och för sig bra ut men ack så liten :-)
PS…Min veterinär säger att Mojje kan bli större ändå ;-) fårnog köpa större lägenhet *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.