Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 506 ggr
Sagolika
0

Michelle har fått ett hem :)

Tyringe-katten Michelle har fått ett eget hem hos en kille som läser på distans och därför är hemma mycket. Han har även en äldre kastrathane som nyligen mist sin kattkompis. Än så länge har det rapporterats att det funkar bra.

Det är verkligen kul att det löst sig för henne äntligen! Glad

Erika91
0

Å vad härligt att höra att det löst sig för ännu en kisse! Glad Sånnt glädjer mig, verkligen! Glad

Sagolika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är hon igen :)

En söt liten tjej Kyss

Erika91
0

Så sööt hon är! Kyss
Verkligen en söt donna! Kyss

Sagolika
0

Ja, det är hon. Bara tanken att veta att hon nu är inne i värmen, kastrerad och omskött och slipper frysa, svälta och få kull på kull ute, känns som en stor lättnad. Hon verkar vara en väldigt snäll och rar katt.

Min bror, som hjälpte till att rädda henne är jätteglad över att det löst sig för henne.

Simson
0

Där måste hon få det hur bra som helst! En husse som har mycket tid att se att hon får det bra med sin nya katt-partner. Kastraten kommer nog att slippa sörja sin gamla ledsagare nu. Det märkte jag på min gamla grabb när hans partner dog och det till slut kom in en ny själ. Han läkte fortare då. Vi håller tummar och tassar att det går bra för dem! Hälsa din pärla till bror!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Jag blir jätteglad att höra att Michelle fått eget hem nu. Det ser ju lovande ut med bra husse, kattkompis och allt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sagolika
0

Ja, nu håller vi tummarna att hon får stanna.

Yes, jag ska hälsa min brorsa Glad

Sagolika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är han förresten. En trött Fredrik med håret i oordning Flört

Simson
0

Ser bra ut ändå! Även med håret i oordning menar jag… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Han ser så snäll ut.

Jenna

Sagolika
0

Jag ska hälsa honom det! Han är singel förresten flickor Flört

Sagolika
0

# 10 Ja, det är han också Glad

Sagolika
0

Fredrik hälsar och tackar! Glad

karins
0

Vad härligt att Michelle har fått ett hem, och med en kattkompis dessutom. Hälsa din gulliga brorsa och han ser verkligen snäll ut. Är föresten i Tyringe just nu och hälsar på smala släktenCool