Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 593 ggr
[Driadia]
0

Vadå blända in i omgivningen

I det här fallet gäller det golvet, en bild jag tog på katthemmet i början på detta året. Hittade den nu och ville dela med mig. Det är 6 kattungar som alla har hittat ett hem nu, lite synd för jag gilla dom.

navel
0

Haha! ja jäklar!

Jag var tvungen att visa sambon.

Nitro har en tendens till att Matcha grejer han väljer ut att ligga på… 

Alexej
0

Härliga bilder!Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Vad underbart att alla dessa missar har fått sina hem!

#1 det är likadant hos oss..man märker ofta att katterna lägger sig på ställen som liknar deras färger..som för att camouflera sig..;-)

marieborg
0

Pärlan är duktig på att gömma sig…inte så konstigt med tanke på att våra soffor och golvet är beige…

Lena
0

Det här var en uppmuntrande tråd! Härliga bilder som gör att man blir på glatt humör! Tack för att ni delar med er! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

marieborg
0

Pärlan matchar tapeten Skrattande

vanessa
0

Då har jag Findus som flyter in i omgivningen. Ligger på soffans ryggstöd.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
0

Och Love tasslös som tror att han är osynlig.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[Driadia]
0

Vide fullt upp med att dia sin mamma Vimsa. Hade han haft lite mer vitt hår på öronen så hade man nog inte vetat om att där ligger en bäbis också, ifall nu ingen hade nämnt det.

anebit
0

Underbara bilder……….  Glad     Hi Hi HI   Love Tasslös ! KyssKyss

Här är Olga som har samma färg som klösträdet…..

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f429467e-01b0-4fb7-8735-2413a18d052b&Filename=Fina och Olga 024.jpg)

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna