Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 329 ggr
vargmamman
0

fått digitalkamera nu,så här kommer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lite bättre bilder på missarna..skabara lära mig kameran oxå*S*

vargmamman
0

fler..

vargmamman
0

mer:)

Lena
0

Kul att du skaffat Digital! Kissarna är jättesöta! Och så stora de blivit nu.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

rulda
0

tänkte samma sak som Lena, vad stora dom har blivit :D

Hihi ska vi förvänta oss bildbomber nu när du har kamera *hoppas*

vargmamman
0

japp blir nog värsta bildbomberna nu*S*

deärsuperstor..man kan ej tro att de vägde 285gr resp 330 gr när de kom till mig:)..de väger väl 2,5kg var ungefär nu*S*

JosephineF
0

Roligt vargmamman att du skaffat digitalkamera! Ser fram emot mer bilder på grynen =)

vanessa
0

Digitalkamera är en välsignelse. Har en liten sak, men vill snart lära mig den stora digtala kameran vi köpte av en fotograf. Men då måste man prova, prova, lära sig och så vidare och de har jag ingen lust med ännu :-).

Men det som är så kul att kunna ta spontanbilder och se och kunna visa upp dem, till skillnad från tiden man var tvungen att framkalla. Men saknar ändå pappersbilderna för att sätta dem i album.  Men ska framkalla de bra digitala bilderna jag tagit.

Så det är kul att även du kommit med i digitalgänget :-). Underbara bilder på de näpna katterna som idag är riktigt stora och minst lika fina. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vargmamman
0

tack:D..jag längtat efter kameran,även om det bara är en enkel 4,0mp så fungerar den bra..man kan ju inte ta foto med mobilen jämt*S*

Jenna-Gun
0

Jättefina kissar.

Digitalkameran är ju så bra, när man tar många foton och bara någon bild blir bra.

Så är det ju bara att kasta dem.

Utan den kostnad som det var förr.

Jenna