Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 354 ggr
sofia85
0

Hjälp m. saker till KattBladet

Så alla nu är jag i full gång med nästa bladet och nya skaer ska in i bladet. Så ja tänke kanske ni ville hjälpa till lite. Och göra bladet "fylligare" Här är lite saker som troligen kommer att komma med, och som ni gärna får skicka in saker till:
(jag kommer uppdatera efter hand) Så fatta tag i erat tangetbord och skriv in till mig…NU! Very Happy hihi…

Raskatten: Varje månad kommer en ny ras vara med, första veckan är det då, Helig Birma. Har ni en Birma skicka in ino om katten gärna lite om hur det är att ha rasen och bild så klart Very Happy

Födelsedagar: Fyller era katter år i september? Skicka in bild och namn och ev lite info om katten

Minneslund: Har ni nyligen förlorat en katt så får ni också gärna skicka in bild och namn

TassTorget: Ett annonstorg Very Happy Här kan ni lägga in annons på kattungar, katter eller omplaceringar. Både köpes och säljes….

Fototävling: Temat Katten med andra djur! ex katt och hund

Lena
0

Du får gärna skriva om Hittekattens dag som är första söndagen i september. Då har alla Hittekatter med okänd födelsedag sin stora dag. I år blir det den 2:e september.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JosephineF
0

#1 Bra idé!! Sedan är det ju högst relevant att skriva om problemet sommarkatter just till septembers nummer..

Jag ska skriva iaf en artikel till nästa nummer, får jag tid så kan det bli fler! =)

Pelusa
0

Jag kan skicka en bild på en brunmaskade helig birma om du vill?

Hawknestgrove
0

Som du jobbar, Sophia! Kommer över en sväng i veckan som kommer! HAr som du vet, haft lite travelt just nu….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

Bra idé pm:ar dig Lena…!

sofia85
0

puttar upp

sofia85
0

puttar upp..

storAnnette
0

Jag har skickat bilder på ett födelsedagsbarn och på två djur som trivs tillsammans.

sofia85
0

Bra Anette!! :) Tack..