Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: djurskyddsfrågor
Läst 1535 ggr
Djungelkottens
5

Upprop för hemlösa djur inom EU!

Ett namninsamling pågår för att väcka frågan om hemlösa sällskapsdjur och hur dessa behandlas inom EU.

Jag lägger in en länk till denna insamling som jag tycker är viktig att skriva på. EU har lagar som inte följs och EU behöver verkligen påminnas om att medlemsländerna måste börja följa lagarna och höja djurens status.

Det finns en video som medföljer petitionen man skriver under. Den innehåller upprörande bilder, för er som inte orkar eller vågar se.

Trots att man blivit luttrad med åren så kommer tårarna.

http://www.thepetitionsite.com/303/624/117/we-demand-investigations-in-eu-states-to-ensure-that-animal-welfare-treaties-are-followed/?z00m=20534149

Katthemsmatten
6

Jag har redan skrivit på. Jag hoppas att ni är många som gör det och sedan delar detta med era vänner och bekanta, både IRL och på sociala medier.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Rödis
6

Signé et ptg!

Katthemsmatten
5

Hjälp till genom att signera, kära Hittisengagerade! Det här har bäring även på våra verksamheter och hur djuren har det i Sverige.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Alexej
5

Skrivit på!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gatukorsning
4

Signed!

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

carlas
5

Skrivit på.

Detta har absolut bäring på vår verksamhet och hur katter har det i Sverige. Ju fler från du gamla du fria Sweden desto bättre! Visar att vi vill ta ansvar också. 🌺 Och inte är slött nöjda med vår egen situation. 🤢

[eskils]
3

Har skrivit på.

Puttar upp en viktig namninsamling. Sprid gärna i facebook ni som har möjlighet!

herrynel
3

Skrivit på här också.

carlas
1

Hur gick det med det här tro?