Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 4255 ggr
app.syl
0

Dagens ros till Gunilla H

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För att du stöttar mig och försöker hjälpa mig med min annonssida, för att du är en sann djurvänn och ställer upp så mycket du kan och du engagerar dig till 100% i det du gör.

Och helt enkelt för att du är du

Många kramar från Malin

anebit
0

En amaryllis från mig för allt du gör för hittekatter….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0

Från mej oxå.

Kram Jenna

rulda
0

jag har tyvärr ingen bild på någon blomma men du är värld en stor bukett med rosor!

Inte bara för allt du gör för katterna utan för att du är den du är (har fått en väldigt klar bild i mitt huvud om att du är en väldigt bra människa)

Hawknestgrove
0

Ååhhh. så rörd jag blir! Men mina insatser är så små i jämförelse med vad andra gör… Jag har dåligt samvete för att jag inte kan ta emot några stödkissar, t ex…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

karins
0

Rosor till Gunilla! Du verkar vara en bra människa! Du gör oss glada när vi är deppiga!!

Erika91
0

Jag instämmer!
Rosor till dig!

Alexej
0

Bra det här med dagens ros, då kan jag visa upp mina blommor!Glad

Men allvar, Gunilla, du är superbra!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Landfreak, du gör mig avis….. Har med flit inte skaffat mig någon trädgård här, har lämnat två trädgårdar efter mig förut, så jag svor på, att aldrig göra det igen. Så vackra blommor!

Alexej
0

Det här blir min sista, tänker stannar här. Men prästkragen har tagit över-mitt ogräs.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

app.syl
0

Du är värd dom gunilla för ditt engagemang även om du inte kan ta in katter gör du oändligt mycket runt om i stället och det är oxå guld värt

Kram

rulda
0

oh! Kom på att jag har en blombild!
hmm Gunilla ingen ros men jag hoppas den duger ;)

Hawknestgrove
0

Ni är så goa allihopa!

Faxlin
0

Vill också ge en blomsterkvast till Gunilla. En medmänniska som jag sätter otroligt stort värde på. Du är otroligt duktig på att jobba för djuren och du har ett hjärta av guld.

Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

modellflickan
0

Rosor från med mej med!

Hawknestgrove
0

Hihi, nu spricker jag snart!!!!! Så vackra ord ÅSa! Tack!

Faxlin
0

Ren skär sanning Gunilla. Ser väldigt mycket upp till dig som person.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vanessa
0

Gunilla, du är en klippa som både vi och katterna kan luta oss och skydda oss vid när det blåser. Så du är värd varenda vacker blomma som finns. Skickar en blomma tll dig som jag fotade igår.

Att du inte kan ta hand om stödkatter ska du inte lägga en endaste tanke till på. För det arbete du gör för katterna är värt så mycket att det inte finns ord för det hela. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Tack1 jag tycker inte jag gör  så himla mycket…..Vanessa, fick du mitt brev? Den nya?

Simson
0

Jag vill också vara med och hylla allas vår egen ängel, Gunilla!!!

Vi tackar alla att du finns till för oss och kattern!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

Så söta ni är allihopa!

Lena
0

Instämmer också med ett stort fång blommor! :) Tyvärr har jag tappat bort CD´n med blomsterbilderna i flytten. Därför blir det med tänkta blomster.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Får jag komma med ett tips  mitt i allt blomregnet? Om man är ute efter en blombild, te x eller vad som helst som är neutralt, så gå in på Googles bildalbum! HAr lagt en liten snabbknapp i mitt verktygsfält dit. Små lagom bilder, som man kan ladda ner utan att behöva trixa med dem. Även Photobucket har en hel drös!

Sidentass
0

Blommor från oss i Linköping till en tjej som alltid har råd att ge, som lägger ned mycket engagemang för behövande katter..du är helt enkelt toppen Gunilla!

Hawknestgrove
0

Hihi, Siden… tar av den "fiktiva" kassan som många kanske lägger på frissan och kläder……Ingetdera lägger jag pengar på. Ok, lite på kläder, underkläder, annars så tar jag tacksamt emot det kompisar ger mig. Klipper mig gör jag själv.

Sidentass
0

#24..samma här..är minsann ingen storkonsument av kläder..ej heller smink o parfymer..klippning brukar en kompis till mej  hjälpa till med som är duktig på det..

vanessa
0

Tack, Gunilla, fick brevet.Blev förvånad och glad. Så tack. Sött kattfrimärke förresten! /Vanessa

brutt
0

Från Rosy Heerborum och Brutt.

vanessa
0

Måste putta upp detta igen. Du är en enorm klippa i kattens och djurens Sverige. Vill bara säga TACK och ge dig en blomma. /Vanessa

Sidentass
0

instämmer med själ och  hjärta…sänder en guldtass till vår Gunilla:-)

MorganP
0

Är dålig på att hitta fina bilder men Gunilla, jag uppskattar totalt det du gör för KKS katter, där ska det inte bara vara rosor utan även en stor kram. Än en gång tass!

Hawknestgrove
0

Åhhhh… tack alla! Siden, den fina bilden tar jag til mitt album för vidare befordran til någon av mina hemsidor!

Sidentass
0

#31 Men så skoj att du vill göra det!Glad