Djurrättskampanj (+namninsamlings tips)
Imorgon startar kampanjen "Ge djuren i slottskogen ett bättre liv!". Det är ett initiativ från Göteborgs djurrättsaktivister, vi vill uppmärksamma under vilka förhållanden djuren tvingas leva i slottskogen och hoppas på ett brett stöd från allmänheten i vår önskan om att djurhållningen ska avvecklas. Läs mer om kampanjen och skriv på vår namninsamling här.
Jag tänkte samtidigt tipsa om scriptet jag använt för att fixa namninsamlingen. Det kan ju vara till nytta för tex katthem om man själv sköter en kampanj i samband med sin verksamhet och vill ha en proffsigare namninsamling som ligger direkt på hemsidan men inte har någon som kan fixa det åt en. Det krävs visserligen lite koll på html och php om man vill kunna styra utseende mm, men det läser man sig till ganska snabbt! Här finns info och nedladdning
Väldigt bra initiativ! Typiskt med avlivning av djur inför vintern…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gud Radisa jag är imponerad av dina kunskaper, men det var jag redan när du gjorde "lay-outen" för TNRbroschyren och affischen!
För jag berätta att du även kommer att göra en resurssida på svenska om TNR? oj nu har jag sagt det redan…. 
/Miranda

Tack så mkt! Ja visst får du säga det, kanske finns det tillomed nån här som är intresserad av att hjälpa till med något till TNR-sidan?
Nu har jag skrivit på, men det syns inte….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det syns bara 10 namnunderskrifter per sida såg jag nu, det kanske man borde ändra. Ska kolla på det när jag hinner!

Påskrivet , jag ser både mitt och ditt namn Gunilla……………..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

åh det visste jag inte! Där har ju jag varit för några år sedan och jag kom ihåg - jag älskade det då! Se på djuren det tyckte jag om! Men inte visste jag att det var så illa…

jag har skrivit på men mitt namn syns inte :/

Erika Irlin.. Är det du katter_e_mitt_liv? Då finns du med…..
Man måster trycka fram en ny sida. 22 namn nu….

Erika Irlin? Står dte det? Jag skrev ju Erika Ährlin det är jag 100 % säker på!

ja men annars är det jag 

Erika Irlin
Oskarshamn
2007-07-01 21:34:19

Men hur ser man namnen på de som skrivit på listan?
Jga måste ha för brottom men när jag accepterade stod det ju Erika Ährlin? Aja det är ett litet problem..!

nä den skriver bara inte ut åäö på listan man kan se än, jag har inte riktigt fattat hur man får till det. men det blir rätt på listan som ska lämnas in.

puh vilken tur :)

puttar upp, skriv gärna på!
Puttar upp för alla som inte har skrivit på!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Påskrivet.