Dagens ros till Naquita!
Samma här. Men Jenna, dina bilder syns aldrig!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
åh.-ehm..-tack..jag har aldrig fått dagens ros innan
Jag är med!!! Emma, du är katternas ängel! Jag vet hur mycket du har gjort för hemlösa katter, du är absolut värd dagens ros!

Ronny (Frasse) !
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
va du e snäll Landfreak
vet du vad!!! den lilla svart-vita honan som fick permanent hem i ronneby var därktig!! lilla gumman var max 7 månader gammal ju:( men de tog väck fostren i samband med kastreringen,hon var inte långt gången

Skickar en enormt stora, spännande krukväxter till dig som bryr dig så mycket om alla katter, Som öppnar ditt hem gång på gång för de osynliga katterna.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

En bukett rosor får du av mig oxå för att du är en av alla änglar som

öppnar ditt hem till dessa små värnlösa kissar..
Och mammorna och deras bebisar……..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Naquita, säger bara enormt stort tack för dina insatser!
Ja du är min "idol" 

En rad tulpaner får du från mig och mina missar för ditt arbete! =)

#15 Tryck på din blomlänk, högerklicka på bilden och välj kopiera. Stäng det fönstret och gå på redigera under din Avatar. Högerklicka under texten och klistra in bilden i meddelandet. Välj att ta bort originalbilden i samma veva och tryck på publicera. Klart! =) Förstår du hur jag menar?
fick i alla fall in denna bild, av mig i nattlig timme Maggan47

JAHAHA och hur får man tag i sådana roliga figurer Maggan?

#17 HUR har du hittat en bild på mig i natt??? Jag bara frågar?!! 
Jag köpte lördagsgodis att smaska på idag…gissa vem som smaskat upp det i natt??? Moi! Fast dubbelnougaten hjälpte Atos till med att äta upp. Det är HANS fel!!!!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Instämmer till 1000% i hyllningen till Naquita! Du är beundransvärd på alla sätt för allt du gör för hittekatter i ditt område. Ett sådant varmt engagemang och så mycket tid och energi som du ger de utsatta och hemlösa katterna i Blekinge skulle förtjäna ett pris i klass med nobelpriset. I Nederländerna ger drottningen hedersmedaljer varje år till frivilligarbetare som gör sådana här stora insatser. Det brukar visas på TV till och med. Att utföra ideellt arbete där har mycket stort värde i samhällets ögon, så borde det vara i Sverige också.
Här kommer det blommor:

//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
En ros till Naquita

från Pelusa & pissarna
Hur många ser INTE min bild
Måste ju veta det.
#22 Jag ser bara ett rött kryss. Det brukar uppkomma när bilden är i fel format - JPG bör det vara för att bilden ska fungera. :)
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tyvärr är det en gif bild
Men jag ser den själv, men inte i Firefox.
Lade in den som bifogad fil oxå

Hej Jenna!
Jag ser din fina vårbild som bifogad fil, men i meddelandet syns endast ett kryss, kanske beror det på att den är i gif-format?
Siden
#24 Nu har jag prövat med att kopiera in bilden i #1 enligt min metod och det verkar fungera.
//Lena

#20: Mycket bra tanke. Hmm, känner att det borde vara något att upplysa några stora sponsorer om. Sedan borde vissa försäkringsbolag vara intresserade av sådant.
#22: Jag brukar inte heller se din bild. Såg den som lena fixade in nu. Sååå snygg.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vi skänker också ett par rosor till dig :)
Erika & Sverker
#28 Rosor? Tulpaner?
Just den sidan är underbart, jag älskar blommor. Och vilka färger!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#29 Haha, du har så rätt 
Jag vet inte vad som flög i mig, men det tulpaner och inte rosor :)

Puttar upp dagens ros för Naquita för det enorma arbete hon gör för att minska på antalet hemlösa katter……

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Pelusa, din bild syns inte. Jenna, din fina bild syns. Här komer en röd näckros från mig. Från in lilla privata badsjö…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
åh,ni är så gulliga
tack alla