Stödhem i Västra Götaland
Så nästa vecka kommer min första stöd familj hit från Skåne! Ska bli lite spännande att se hur det går. Ja kommer att vara stödhem till kattungar först och främst. Och deras mammor så klart om det nu finns någon mamma. Och även till katter som ska ha bebisar. Jag har köpt en massa saker till pissarna dom kommer nog att storm trvas.. hoppas ja i alla fall..

Åh vad bra att du ska ställa upp som stödhem sofia! Det behövs det! :) Superbra!
Jag hoppas att de kommer att trivas hos dig men det tror jag säkert att de gör :)
Visa gärna upp bilder och berätta hur det går när de har kommit och du har tid :)
Vet du hur många de är i den familjen?
det är så kul, att Sofia bor i Strömstad! Vi pratades vid läääänge i telefon idag! Så när det kommer KKS-katter nån gång nästa vecka, så åker hon och jag ner tillsammans nu till GBG och hämtar!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det e fem stycken ungar och en mamma och ev. två stycken små som inte har någon mamma. Men nu ska dom bara fångas in med. Och i skåne va det super dåligt väder, så alla måste hålla tummarna för bättre väder:)
ohh underbart att du ställer upp! Jag önskar att jag också kunde men min sambo och mina kissar skulle protestera tror jag :S
Det gjorde min sambo med.. men ja e envisare:) ja sa att vi kan testa och funkar det inte tar vi själv fallet had om dom vui har men tar inte emot fler… mina pissar tycker som ja.. hoppas ja! dom får ju nya lekkamrater:)
Jag försöker inbilla mig att Toker vill ha någon att busa med Trötter är inte alls med på noterna, Trötter däremot vill ha någon att gosa med men det vill inte Toker.
Men ibland så går de med på varandras villkår men det är mycket sällsynt… haha ibland kan jag inte tro att de är bröder och har vuxit upp med varandra
Så e det med mina med… dom är helt olika varandra. Visst dom är inte biologiska syskon men har varit med avrnadra sen 2 veckors ålder..