Djurhemsföreningen; Anslutna djurhem
På Djurhemsföreningens hemsida finns en dagsakutuell lista över vilka djurhem som är anslutna till Djurhemsföreningen. Länk till listan.
I skrivande stund 37 föreningar.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kan du inte sätta den här listan så den alltid är lätt tillgänglig här på HiF?
Medarbetare Hittekatter iFokus
Lena!
Jag läste Din tidigare tråd från 2008 "svar från Djurhemsföreningen" då 2008 var det 27 ansluta djurhem idag 37. Är det för att det finns fler djurhem eller har acceptansen ökat för 3 månaders regeln.
#2 De flesta går med i djurhemsföreningen för att de kan få ekonomisk hjälp med olika saker. Att fler gått med kan även bero på att man tagit bort ordet "avliva" i 3 månadersregeln i januari 2010.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#1 Jag lägger in listan under alla katthem i Sverige som i sin tur finns under FAQ som är klistrad.
Tack. Då fick jag också veta var den listan finns. Har för mig att den tidigare varit klistrad separat, men har inte sett den på 'länge'.
Medarbetare Hittekatter iFokus