*LÖST* Fälla hyra i Norrköping i kväll!!!
Vanligen Marie.
Gå in på 000. Vanliga frågor (i rubrikerna längst till vänster), så hittar du länkar till de allra flesta katthem i Sverige. Hoppas något av dem som ligger i närheten av dig har möjlighet att låna/hyra ut en fälla.
Lycka till ikväll!!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Tack snälla, Jag har pratat med ett katthem nära oss, problemet är att de stänger ganska tidigt och vi är på annan ort nu… Får se om vi hinner..?! Håller alla tummar och tassar nu!!
Hör med 9 Liv i Norrköping.
Jag hyrde en fälla av jägarförbundet i min kommun, kolla om det finns ett förbund i närheten av dig också.
Tror jag betalade en hundring/vecka.
#4 Det var ett oväntat ställe att hyra fälla på, säger jag som 'stadsunge'. Bra tips!
Toppen news, vi hinner till Fiahemmet, hyr fälla idag och är så spänd…..! Tänk om tänk om…??!!!
#6 Så bra att ni kunde hyra fälla där! Håller tummarna hårt nu!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja jag är också stadsing, det var en kvinna på miljökontoret (?) på kommunen som tipsade om dem, annars hade jag inte kommit på tanken att höra av mig till dem.
Vad är det som ska fångas i fällan?
Kolla tråden om försvunnen katt i Kolmården. Rafflande historia som jag hoppas får en lycklig upplösning i natt. Tummarna hårt hållna!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Aha, håller tummanra hårt att kissen nu går i fällan!