Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utsatta-djur
Läst 728 ggr
rulda
0

Hon åkte långt för att hjälpa!

Det hör är en tråd från Marsvin iFokus.
Själv tycker jag att den är otroligt inspererande och en underbar historia att det går att åka långt för att få hem en ny familjemedlem :)

Övergivet marsvin söker hem

anebit
0

Idioter som ställer in en bur med ett levande marsvin i soprummet.      Nagellack på långa krokiga klor???  FörvånadFundersam

Bra att vårt katthem i E-tuna tog hand om marsvinet, och nu bor han i småland.Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Erika91
0

Härligt att läsa att marsvinet som hade otur att komma i någons otrygga famn och nu kommer i en trygg famn! Härligt att Eskilstuna tog hand om honom! Och att han fick ett bra hem nu!

Erika91
0

Jag håller med dig Lotta också; den är otroligt inspererande och en underbar historia att det går att åka långt för att få hem en ny familjemedlem :) Absolut e det det!

vanessa
0

Mycket trevligt att läsa. Att alla kan räddas, oavsett art och var. När vi räddar kaniner, marsvin och sådana djur får de sitta i karantänen. Lite riskfyllt att ha dem ute bland katterma som är lösa :-). Men alla får hem rätt snabbt, och det är så skönt. Så ni i Eskiltuna är värda en applåd. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Faxlin
0

Tycker att det är otroligt fint gjort att marsvinet räddades, En ros till alla inblandade.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sidentass
0

Hur i hela fridens namn kan man placera levande små varelse i soprummet….övergår ens förstånd helt enkelt..ser i tråden att det ordnat sig för lilla Pepsi..underbart att han fått en ny matte/husse…